Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Dissing av Tiger på TV

Mr.Diss

over 20 år siden

Mr.Diss

Hehe, må le av kommentatorn på Viasat som har disset Tiger for å velge feil kølle på innspillet 2 ganger på rad. Første innspill fra rough går 5 meter kort og neste går 4 m langt :) Putten setter han 30 cm til høyre og får beskjed om at han er kort, skjev ikke bra....hehe må le...

Hvem er det han sammenlikner med når alle spillerne gjør dette like dårlig med kun 4 spillerer under par? Er det kun fordi forventningsnivået til Tiger er så høyt?

Calle

over 20 år siden

Calle

La merke til akkurat det samme. Kommentatoren har en utrolig forventning til Tiger. Unødvendig og bare irriterende og dumt å høre på.

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Jeg kan aldri tenke meg at Tiger var det spor fornøyd med noen av de nevnte slagene, ikke så rart at AR kommenterer det da! Tror ikke så mange andre i feltet ville vært fornøyd heller.

Men å la seg irritere over filleting har jo sin sjarm...

Picard

over 20 år siden

Picard

Nå liret han av seg årets kommentar. Da David Toms var i store problemer sier AR: "Det er bare å svelge unna. Ta det som ei dame". Utrolig bra sagt :)

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Hehehe. Asbjørn er min nye helt!

Hehe

over 20 år siden

Hehe

Han er jo ikke riktig klok... Svelge unna, ta det som ei dame...

Prøver han å være like morsom som David Feherty så sliter han stort...

SJ

over 20 år siden

SJ

Ang. de nevnte slagene til Tiger, var jeg helt enig med Mr. Ramnefjell. Det var for å være Tiger-standard nesten for feilslag å regne. Spesielt den siste, hvor han ligger på fairway og bommer såpass grovt. Tror nok han hadde kommet nærmere med en kølle mindre der.

For øvrig har Tiger spilt godt helt frem til greenen i dag, men har slitt uvanlig mye med lengdebedømmelse der.

AR er en god golf-kommentator, men han er til tider så tørr at han krever litt tilvending. Var ikke like begeistret de første gangene jeg hørte ham som jeg er nå.

704

over 20 år siden

704

er dere aldri ute på fest???

704

over 20 år siden

704

og for øvrig, hvis AR sa det om dama og svelge unna, så hører det faen ikke hjemme!! morsomt for noen (jeg ler også av det blant gutta) men utrolig idiotisk å si noe sånt på tv når vi faktisk har problemer med å få nok kvinner ut på golfbanen. men så har jeg jo lest alle kommentarene til AR på golfsiden.no og har jo for lenge siden innsett at han er ikke den skarpeste kniven i skuffen når det gjelder sosial intelligens.

SJ

over 20 år siden

SJ

Fest?? Ikke når det er US Open ;)

Så så, det var nok ikke diskriminerende ment. Han pleier ofte å forandre litt på slike vanlige uttrykk. Kommer ikke på noen eksempler akkurat nå, men noe ala "skjegget fullt av postkasser", "bedre med ti fugler i hånda enn en på taket" eller "ta det som en dame". Det ligger ikke noe dypere enn det, tror jeg.

Picard

over 20 år siden

Picard

Han var nok ikke helt klar over hva han sa.. For å ta med et par setninger til "Det er bare å svelge unna. Ta det som ei dame. For man kan like godt si dame som mann. Vi ønsker jo ikke å være diskriminerende". - Det ble hvertfall utrolig bra!! :)

SJ

over 20 år siden

SJ

Nok et kongesitat (etter en drive ut høyre på 18.):

"Det er så tjukt gress der, at jeg tror faktisk ikke en ku hadde greid å spise det gresset."

Og det sier han med det tørreste og "as-a-matter-of-factly" tonefallet som fins. Fantastisk! :)

Picard

over 20 år siden

Picard

Hoho! Den mannen er bare konge! De første gangene jeg hørte han kommentere, ble jeg lei og oppgitt over alt de rare tingene han sa. Nå er det bare koselig, og jeg savner nesten de vittige kommentarene å henge seg opp i om han ikke kommenterer. Stå på AR!! :) (god fest, nå ska eg legga meg med god samvittighet ;)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her