Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Skjeldene golfklubber

Turbo

over 20 år siden

Turbo

Ja, jeg kunne faktisk ha skrevet skjeldene "og rådyre" golfklubber, men det var ikke plass i
headingen. Sjekk linken (dette må bare deles med andre)

http://www.finn.no/finn/bap/object;pdc=1119035671088?finnkode=5611497&sid=3aPYBNBoI421506&pos=69

Dette var fine klubber gitt! TDI og gode greier.. ja det forsvarer nok prisen på 2 år gamelt utstyr....

Turbo

over 20 år siden

Turbo

Fant forresten en til som var litt morsom. Sjekk linken

http://www.finn.no/finn/bap/object;pdc=1119036470297?finnkode=5653532&sid=3aPYBNBoI421506&pos=32

Vedkommende har nok vært på konkurssalg.... og lagt på 100%....

Quasimodo

over 20 år siden

Quasimodo

Må bare si det er utrolig hvor optimistiske mange er når det gjelder brukt utstyr/skrot de ønsker å kvitte seg med.

Mr. T

over 20 år siden

Mr. T

Kanskje du skulle skrevet sjeldene?

gj

over 20 år siden

gj

Nei, jeg ville heller sagt sjeldne.
Sjeldene er det ingenting som heter.

Turbo

over 20 år siden

Turbo

Mr. T og gj, dere har tydeligvis ordbok, ja og ikke nok med det.. dere kan å bruke den også. Lykke til videre.

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

hehe, hvis man må ha ordbok for å kunne noe av det mest elementære innen norsk-kunnskap, ja da er det dårlig stelt med skolevesenet og fremtiden for Norge...

Men, det kan jo være andre grunner til at noen skriver litt feil, så man skal være meget varsom med å "rakke" ned på personer som ikke har et perfekt skriftspråk.

Sånn, nok off-topic. Back on track please.

lasse

over 20 år siden

lasse

hahaha, burde finnes grenser for optimise, "selges billig". får ikke solgt de køllene til halve prisen av det de har satt opp. jeg fant forresten en som la ut x-14 grafitt jerna sine, brukt 2 sesonger til 7000. x-18 koster det samme,nye i proshop...

Bjørn

over 20 år siden

Bjørn

Kjente en "kremmer" en gang. Har kjøpte og solgte alt mulig. Han hadde som livsmotto: "Regner med at det finnes folk som er dummere enn meg."
Og, mange dumme må det være. Selv kunne jeg ikke drømt om å kjøpe brukt til de prisene som folk forlanger, og det gjelder ikke bare golfutstyr. Folk krever stort sett nesten nypris på brukt.
Min filosofi for å vurdere verdi er:
1. Gammel model - gammel teknologi.
2. Veiledende pris er ikke det samme som butikkpris. Ofte er ting på tilbud. Høstsalget på årets modell gir 20-40 prosent rabatt. Proshoppene og andre butikker vil bli kvitt lageret av årets modell før neste års modell lanseres.
3. Er varen i tillegg brukt så bør prisen være under 50%. Er varen brukt i to eller flere sesonger så bør prisen senkes med utterligere 15% pr.år.
4. Kjøper man brukt har man heller ingen rettigheter mht garanti. Noen ganger kan man også komme borti tyvgods.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her