Baccus
I forrige uke spilte jeg på The Royal Golf Club Malta. Banen er meget trang og enkelte steder ganske farlig. Fairwayene går tett i tett, og er heller ikke spesielt brede. Det verste området er 12-13-14 og 15. På over fairwayen på hull 12 passerer man utslagsområdet for hull 13, som går i 90 grader fra spillretningen på 12. På hull 14 er greenen midt i utspillslinjen for hull 15.
Glad jeg kom meg derfra med livet og helsen i behold! Man praktiserer speielle etikkregler der også, tydeligvis. På grunn av den korte avstanden mellom fairwayene forvetntes det at man holder kjeft nesten hele tiden. Alle de tre norske ballene som gikk denne dagen fikk huden full for å ha snakket på tee når noen skulle slå på nabofairwayen.
Glad jeg kom meg derfra med livet og helsen i behold! Man praktiserer speielle etikkregler der også, tydeligvis. På grunn av den korte avstanden mellom fairwayene forvetntes det at man holder kjeft nesten hele tiden. Alle de tre norske ballene som gikk denne dagen fikk huden full for å ha snakket på tee når noen skulle slå på nabofairwayen.