Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

John Daly

mongo

over 20 år siden

mongo

Stemmer det at John Daly fikk hole-in-one på et par5 hull? I så fall... finnes det noe video av det på nettet?

-

over 20 år siden

-

det er feil

mongo

over 20 år siden

mongo

ikke for en del år siden altså?? Noen andre som har gjort dette da? En kamerat er helt sikker på at det var Daly..

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Her er en albatross i alle fall..Sakset fra PGatour stats:
"In the fourth round of the Bob Hope Chrysler Classic, recorded a double eagle on the par-5 second hole, holing out from 220 yards with a 5-iron. Marked the sixth time since 1970, when the PGA TOUR started tracking the record, a player has posted an albatross at the Hope"

Nissen

over 20 år siden

Nissen

Har hørt om dette! er ikke sikker på om det var på et par 4 eller 5 hull.. men jeg husker han dro en ball over en skog på et dogleg left hull for en 6-7 år siden. driven landet og rullet ca 70 meter i en nedoverbake mot greenen...

veggiss

over 20 år siden

veggiss

daly har aldri hullet ut et par 5 på ett slag. er kun to ganger i historien dette skal ha skjedd, det kalles condor mener jeg å huske.

Navneekspert

over 20 år siden

Navneekspert

Apropos navn som birdie, eagle, albatross og condor.
I USA har ingen hørt om albatross. Der kalles 3 under på ett hull for double eagle.

Ja

over 20 år siden

Ja

men i USA er ikke mye logiskt. -3 er og forblir albatross for mitt vedkommende. Eagle er jo -2 og -2*2=-4 :-) men i USA er visst
-2*2=-3 :-)

Vet godt at en hel del foretrekker Double Eagle, men jeg synes Albatross har mye mer sjarm

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her