Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hva slags putter har DU?

Hei hei

over 20 år siden

Hei hei

Det ble skrevet på en annen debatt at man altid diskuterer drivere eller jernsett, mens 50% av slagene foregår rundt green.........

så hva slags putter har du???

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Ping Craz-E

Putter`n

over 20 år siden

Putter`n

Odyssey white hot rossie

Truls

over 20 år siden

Truls

Gammel Ping Anser. Bytter aldri! ALDRI!

Gjermund

over 20 år siden

Gjermund

Blade Golf Tour Feel FM-1.

Picard

over 20 år siden

Picard

Scotty Cameron Laguna 2.5 Pro Platinum. Verdens beste :)

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Tiger McWould if he could

Jeg har en Rossa Mezzo Monza.
den er utrolig dårlig....

eller... vent nå litt..... kanskje det er jeg som er dårlig?

hmmm.... jo, sånn var det.....

:O)

chrisz

over 20 år siden

chrisz

har en rossa monza putter jeg og, putter ikke noe særlig, men det neppe putterns skyld, for å si det sånn.

golferboy

over 20 år siden

golferboy

har en wilson-putter.. og vi er for øyeblikket skikkelig uvenner. Tror det er noe feil med den.

Uff

over 20 år siden

Uff

Putter med 3-wodden - fordi jeg kom til å 'miste' puttern min i vannet på hull 18 på asker.

Tomba

over 20 år siden

Tomba

Har en Oddessey Tri force - altfor dyr når jeg kjøpte den, men meget godt fornøyd-

Teldar

over 20 år siden

Teldar

2-ball dfx. Helt sinnsyk - som noen sa; ja heilt sinnsyk altså. Den er bare sjuk, heilt sjuk altså. Dette er heilt sinnsykt....

:-)

Stein Rik

over 20 år siden

Stein Rik

Har et 20-talls puttere: Scotty, Odyssey, Never Compromise, Fisher, Ping, MacGregor, Callaway, Maltby, Wilson, Nike, Bettinardi, og enda flere som jeg ikke kommer på.
Best: Ping Doc'15 sentershaft, den er bare FANTASTISK.
Dårligst: Scotty Futura.
3-putter uhyre sjelden, men noen dager sitter 3-metersputtene bedre med den ene enn det gjør med den andre.
Desidert mest foretrukket er Ping Doc15 og Never Compromise VooDoo Daddy.

Bjarne

over 20 år siden

Bjarne

Brukt samme putter i 5 år. Putter helt fint med den. Bytting av putter like fort som boxer har jeg lite tro på. Smaken er som baken - og din er ræva ! høh høh

har

over 20 år siden

har

en bra putter

Lars Arne

over 20 år siden

Lars Arne

Har en oddesey two ball dfx som jeg kjøpte for tre år siden.

har blitt en kjær venn av meg på golfbanen. Skal teste yes putter for å se om den er noe til tess.

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Trenger du ikke. Du har en fantastisk putter ;) Den andre puttern vil neppe gjøre det bedre å putte. Men å holde på den du har brukt lenge gjør deg til en bedre og bedre putter hver gang du spiller.

Jonny

over 20 år siden

Jonny

Har testet ekspansivt alt som er av puttere på markedet i flere år på utkikk etter noe som er bedre enn min Ping heal toe anser modell fra 70 tallet. Ikke mulig for en singel hcp spiller med 30 års fartsstid i spillet å oppdage noen puttere som var bedre.

Registrerer at svært mange PGA tour spillere bruker en type anser modell fra en eller annen leverandør.

Bernt

over 20 år siden

Bernt

VooDoo center, knallgod.......

Ping er King

over 20 år siden

Ping er King

PING, samma hva den heter, bare den er PING.
Doc15 er KING of PING.
Craz-E is the PING Prince.
Anser is the old QUEEN.
PING is what you need to be the KING of the greens.

SuperRay

over 20 år siden

SuperRay

Wilson arch i8, glimmrende putter :)

Out Of Bounds

over 20 år siden

Out Of Bounds

Putter ikke jeg, bare kjipper

tjukken

over 20 år siden

tjukken

Har en putter jeg knabba fra minigolfen på Schous plass

Tjukkputten

over 20 år siden

Tjukkputten

Integra Redzone (meeeeget lik Ping G2, like bra og under halve prisen!)

olemartin

over 20 år siden

olemartin

VooDoo Daddy center.

Har tatt litt tid å venne seg til en så tung putter, men det begynner å nærme seg nå. Er veldig fornøyd med progresjonen. Har lett etter putter i flere år (hadde en yamato putter til 150,- kr fra før), og fant nå endelig en jeg likte..

Som Golf Punk sier, når verdens verste putter(Singh) sverger til Never Compromise så må de være bra ;)

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Jeg er verdens beste å putte, og jeg putter med Odyssey centreshaft blade :p

Tiger McPutt

over 20 år siden

Tiger McPutt

Gunder, du vet da at jeg er bedre til å putte enn deg.

jeg kutter mange meter med min Rossa på greenene på miklagard, og da plopper ballen i koppen hver gang....

du husker vel Tyrifjord dagen etter vi spilte MG? stuttputtern.... :P

forresten så har TY 9,5 på stimpen om dagen... er ikke det ganske bra?
kanskje ikke nå som det er så vått da men.... ;)

Lavida

over 20 år siden

Lavida

En Yes! type Sophia er på vei til proshopen min. Den er til meg. Gleder meg som en unge!

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Men du blir ikke så god å putte som Tiger og meg da. Da må du ha en Rossa eller en Odyssey :D

9,5 på Tyri ! Jeg kommer !!

golferen

over 20 år siden

golferen

Scotty C, futura, meget fin putter 32.3"

Hippo

over 20 år siden

Hippo

Flodhestputter. Helt overlegen

Jan-Bob

over 20 år siden

Jan-Bob

Odyssey DFX Two-Ball. Hatt i 2,5 år.

snappy

over 20 år siden

snappy

Hei Tjukken

Dersom du spiller turnering med den putteren vil du nok bli disket, minigolf puttere er sjeldent godkjent. Kansje noe å sjekke opp!!!

snopey

over 20 år siden

snopey

Minigolfputtere er godt innenfor golfreglene, som oftest av bulls-eye typen som er godkjent. I see no problem

thomas007

over 19 år siden

thomas007

til Lavida:

Jeg lurer litt på om jeg skal bestille meg en Yes! Sophia selv.

Hvordan er den i forhold til en vanlig putter? Er du godt fornøyd med den?

Mvh
Thomas

Vips

over 19 år siden

Vips

Oddesey Two Ball DFX. Knallbra putter dette. Venter på pilot putteren for å se om jeg bommer på koppen like godt som den jeg har nå :-)

Hei hei - trådstarteren!

over 19 år siden

Hei hei - trådstarteren!

Nå har mange nevnt hva slags putter de har. Men hvorfor skal f.eks. jeg kjøpe akkurat den? Hva er bra med akkurat din putter?

Selv har jeg en Scotty Cameron Newport - putter og jeg liker den fordi det er en myk insert som gir bedre lengdefølelse!

ManoWar

over 19 år siden

ManoWar

Yes! Callie

thomas007

over 19 år siden

thomas007

Yes! Callie, er den bra?

Thomas2

over 19 år siden

Thomas2

Inazone SX
Tung og senterskaftet, noe jeg føler forenkler pendelbevegelsen samt gjør det enklere å sende ballen avgårde på den valgte linjen.

Lavida

over 19 år siden

Lavida

Er utrolig fornøyd med Sophia :-) Har fått et myyye bedre stroke, sannsynligvis fordi det ikke nytter å føyse ballen avgården med en slik putter. Eneste som duger er å treffe ballen med et skikkelig stroke. I forhold til vanlig putter gir den veldig presis tilbakemelding på kvaliteten i treffet. Og så er Sophia vakker som en svensk sommarbrud...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her