Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

J.A. Riise sier at golfere er

Degos

over 20 år siden

Degos

mer jålete enn fotballspillere...

Hva f. er det han innbiller seg. Det er mange år siden de fleste golfere var skikkelig jålete, og mange år siden fotballen ble en motearena.

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Og siden når brydde noen seg om hva han sier??

Degos

over 20 år siden

Degos

Ganske mange akkurat nå. Han og Sandra er det mest etterspurte paret på internetsøk i Norge for tiden...

Quasimodo

over 20 år siden

Quasimodo

Thomas Giertsen uttalte vel omtrent følgende om J.A.Riise i en eller annen torsdagsklubb:
"Om du pakker inn en bæsj i silkepapir, blir'n vel ikke akkurat konfekt av den grunn..."
Kommentaren er så bra at jeg skulle ønske det var jeg som fant det på.
:-)

Truls

over 20 år siden

Truls

Det er i hvertfall mer jålete med en Ferrari til 3.000.000,- enn et golfsett til 20.000,-!

(Selv hadde jeg i dette tilfelle valgt å være mer jålete...) :-)

KK

over 20 år siden

KK

Når du har en overambisiøs mor, en eks-kone som kun var ute etter pengene en tjener ,når du kun har en fungerende fot og i tillegg har rødt hår så trenger man en Ferrari for å hevde seg.
Latterlig å hetse golferne på denne måten.

Jeg er Liverpool på min hals,men jublet når klovnen bommet straffe i Champions League-finalen. Det sier det meste.

704

over 20 år siden

704

Enig med John Arne, jeg. Føler meg mye mer jålete når jeg går rundt i piquet-skjorte på diverse golfbaner enn når jeg sklitakler en tjukk 35-åring på fotballbanen. Det er jaggu meg sikkert!!

En Ferrari hadde jeg tatt i mot når som helst uansett hva folk måtte synes. Her er det bare misunnelige folk som kaller Riise en jåle. Det er da vel tøft som f... å rase rundt i en illrød 430!! :o)

KK

over 20 år siden

KK

Ildrød?
Samme farge som kroppen til John Arne etter en halvtime i solen?

ole

over 20 år siden

ole

KK: Liverpool-fan my ass... Hvis du jublet når JAR bommet på straffe sier det adskillig mer om deg som fan enn om Riise som person...

1. Hvorfor sammenligne utøverne av disse to sportene i utgangspunktet?
2. Hvem bryr seg om hva John Arne Riise mener?
3. Golf ER generelt mer jålete enn fotball (det er bare det at enkelte fotball-jålebukker er veldig synlig, les: beckham, riise, carew m.fl.)

Jonny

over 20 år siden

Jonny

Det værste som er er folk som Riisse som prøver å være jålete uten å klare det. Håret sier vel det meste...

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Synes hele denne diskusjonen sier litt om jåleriet. de eneste som tar seg nær av slik såkalt "hetsing" er jo dere. og dere er golfere!!!

å kalle det hetsing at EN person mener at golf er mer jålete enn fotball er så drøyt at jeg nesten tyr til tårene av latterkrampe..

maken til såre personer har jeg ikke vært med på på lenge gitt.

Tror dere at JAR vil ta seg nær av at en golfer synes han er jålete? tvilsomt.

nei, dersom det er ønskelig å få jåleriet ut av golfsporten, så må folk slutte å være så såre i hvertfall...

/me 0ut

/me in

over 20 år siden

/me in

Hva i allverden er galt med å hetse oppblåste fotballproffer?
Fortsett gutter. La de oppskrytte blærene få.

/ you out

Lavida

over 20 år siden

Lavida

KK skrev:
Jeg er Liverpool på min hals,men jublet når klovnen bommet straffe i Champions League-finalen. Det sier det meste.

Me too. You are not walking alone ... ;-)

Big Mac

over 20 år siden

Big Mac

Hvorfor i s***** blande fotball og en idiot som John (Bj)Arne (B)Riise(n) inn på dette forumet???? Dette er et debatt-forum hvor det er meningen at det skal diskuteres G-O-L-F!

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Fordi Riise har uttalt seg om golfere. Burde være ganske innlysende..:-)

The Poet

over 20 år siden

The Poet

Rødt hår og fregner henger på greiner.

Latterlig

over 20 år siden

Latterlig

Her var det mange misunnelige folk asså! Å henge ut JAR fordi han har rødt hår og en hudtype som kanskje ikke tåler så mye sol blir jo bare LAVMÅL og PATETISK.

Er ikke noe fan av JAR personlig, men visst F hadde jeg også hatt ferrari og fine klær hadde jeg vært i samme situasjon.

KK og Lavida: ekte fotballfans. blahh...jaja. Liverpoolsupportere er vell sånn alle sammen:)

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

John Arne Riise spiller golf selv så det var vel ikke nødvendigvis ment som noe sterkt angrep på golf og deres utøvere. Syns vel også de reaksjonene som kommer her underbygger uttalelsen hans. Bunnivået på lavmålet kjenner ingen grense i dette forum.

Slutt nå

over 20 år siden

Slutt nå

At Dere kan angripe John Arne Riise på en slik patetisk måte synes jeg er tåpelig. Det virker jo som om Dere er mer opptatt av at han Ferrari og rødt hår enn hva han selv er. Dessuten, hva er det for galt med rødt hår? De pleier ofte få bra krøller etterhvert og ikke miste håret og hårfargen like raskt som de andre hårfargene etter hva jeg har forstått. Og fregner er jo bare sjarmerende (på jenter alltså :-) )

xxxx

over 20 år siden

xxxx

Kan man ikke spørre seg hvorfor golf oppfattes som en jålesport?

Øskantbanen Grorud - krav om krave opå skjorta
Lørenskog( arbeiderkommune) banen Losby - krav om krave på skjorta.

Jåleri?

Pingeling

over 20 år siden

Pingeling

Krave på skjorta!?! Fy flate, ja mere jåleri enn det skal man lete lenge etter!

Her forleden gikk jeg bak en mann med en sånn krage. "Hei du jålebukk", sa jeg til ham. Rett ut. Spør om han krympa seg, da.

Hehe. Den satt, tenker jeg. Tipper at han gikk hjem og skiftet til en ordentlig t-skjorte så snart han fikk sjansen :-)

plongelong

over 20 år siden

plongelong

Det er ikke kraven, men kravet som er jålete.

Anders

over 20 år siden

Anders

Hadde du sagt det til meg på en dårlig dag hadde jeg slått deg ned.. Det blir jo det samme som å kjefte på en fotballspiller for han har på seg shorts. Lite kult Pingleling.

Anders

over 20 år siden

Anders

Ellers enig i plongelong. Tåpelig at det skal være krav til antrekk. Folk må gå i akkuratt hva de vil. Men jeg vil ha meg frabedt sure kommentarer om jeg har på meg ei skjorte med krave..

Pingeling

over 20 år siden

Pingeling

Sorry, var ment som en spøk. Kom tydeligvis dårlig fram. Fint at du tydeligvis har en god dag i dag, Anders :-)

HVORFOR

over 20 år siden

HVORFOR

skal man på norske klubber kreve krave når Tiger kan spille Augusta uten krave ???
Oppfordrer alle til å strekke reglene for å få en snarere normalisering.
Selv har jeg alltid (en j..... krøllete) skjorte med krave liggende i en lomme i bag'en. Sammen med golfsko, mens jeg i utgangspunktet stiller i T-skjorte og joggesko. Dersom jeg blir tilsnakket er det ikke verre enn å bytte på stedet.
Har aldri blitt tilsnakket i Norge, bare i England og Sveits.

TAH

over 20 år siden

TAH

Det var ikke så vanskelig å skjønne det plingeling ;)

Degos

over 20 år siden

Degos

John Carew sier visst også at golfspillere er mer jålete en fotballspillere:
En Spørreundersøkelse hos Golferen.no sier at bortimot tre av fire er uenige. De er nok flest golfspillere som har svart på denne undersøkelsen...

http://www.golferen.no/wip4/

steph

over 20 år siden

steph

altså, se på fotballspillere. alltid hard fiksa håret, går i dress og briefer med pengene sine, dette gjelder ganske mange.

til du som sa at rødt hår of fregner er sjarmerende på jenter; hvor mye tjall har du røyka? røde fregner er ikke særlig sexy. ikke engang sandra lynd haugen var hypp på riise. beklager at jeg virker som en drittunge men mannen irriterer meg. en så stygg kar med stor kjeft. Uten pengene sine hadde han ikke vært en dritt. Hvis jeg ser han på hjemmebanen min skal han få smake på 60 grader wedgen min.

over 20 år siden

så mange hårsåre jålekopper på samme sted trodde jeg ikke var mulig å samle.

misunnelse på karrieren til JAR er jo temmelig øyenfallende må jeg si.

jaja, dere får holde på. tipper at nok jålekopper kan holde tråden i gang i en måned til.

Jens

over 20 år siden

Jens

Steph =>

Ja du virker virkelig som en drittunge når du sier noe slik, så hvorfor skrive inlegget og beklage istedet for å la være å skrive noe tåpelig i det hele tatt.

Hvor har du sett røde fregner? hahaha, det har jeg aldri sett :-)

John Arne Riise synes oppfatter jeg som en skikkelig hardt jobbende og hyggelig kar, som media dessverre prøver å glorifisere på en tåpelig måte uten at dette gjenspeiler Riises væremåte i det hele tatt.

Forøvrig er jeg enig i det Latterlig , Slutt Nå og Tiger McWould if he could

Jens

over 20 år siden

Jens

skriver

vater

over 20 år siden

vater

Jøye meg for en gjeng misunnelige tapere! John Arne Riise er en super person på alle måter. De fleste av de som uttaler seg her rekker ham ikke til anklene en gang og avslører kun seg selv.

Be om hjelp slik at dere kan få ordnet opp i eget selvbilde så kanskje mulighetene for å lykkes på golf banen også kommer. Det er lov å håpe.

G. A. Hansen

over 20 år siden

G. A. Hansen

Hadde min datter sagt at hun "datet" JAR, da hadde jeg grått mine modige tårer... Gutten har komplekser, og er en fare for seg selv. Der smeller det en vakker dag.

??

over 20 år siden

??

Riktig. Pass på datteren din så han ikke kommer å tar henne. Huff, huff!!!

Quasimodo

over 20 år siden

Quasimodo

Riise er en stor BÆSJ og ferdig med det!

Niels

over 20 år siden

Niels

I går kom Mr Riise til Miklagard for å golfe, iført sine rutete golfbukser. Han brommer inn mer Ferrarien og skal parkere, men det er bare ledige plasser lengst vekk fra klubbhuset. Han brommer inn og prøver å parkere der, men så legger han merke til at noen kjører vekk fra en plass nærmere innkjørselen. Så da slutter han jo å parkere så langt unna, kjører bort den til ledige plassen, og parkerer der flere vil se bilen hans.

Hvis Riise mener jeg er jålete som kjøper en kul Lindberg skjorte til 900 spenn - bør mannen passe sin Mund.

over 20 år siden

Jeg mener du er jålete fordi du henger deg opp i slike ting. ikke fordi du liker Lindberg skjorter----

Niels

over 20 år siden

Niels

Snakker du om meg nå da? Så nå er jeg jålete fordi Riise sier at golfere er jålete - og at jeg legger merke til at Riise vil vise seg fram? Yay!

Ja det er jålete å se at folk jåler seg.

SJ

over 20 år siden

SJ

Jeg hadde gjort det samme i Primera'en min... Nærmest mulig klubbhuset.

Fin observasjon Niels, fikk du dokumentert det med engangskameraet ditt?

Niels

over 20 år siden

Niels

Jepp jeg har beviser! Riise er en jålbukk!

over 20 år siden

tror kanskje at meningen til JAR er den samme som den ville vært for meg.
jeg vil stå nærmest klubbhuset fordi jeg er lat, og innbiller meg at det er mindre slitsomt å gå dit enn til den borteste parkeringsplassen.

Pingeling

over 20 år siden

Pingeling

Tenk...

Jeg henger ut en person jeg ikke kjenner. Jeg har riktig nok lest om ham i media, fordi han er en kjent sportsutøver. Men ut fra hva media skriver (les: underholdning) så har jeg gjort meg opp en klar mening om vedkommende, og jeg mener jeg har all rett til å beskrive og utdype mine negative følelser for ham her på nettet. Jeg navngir selvfølgelig ham, men er selv anonym.

Hvor patetisk er jeg da?

Degos

over 20 år siden

Degos

Det er jo bare kødd som vanlig for å få i gang nok en usaklig diskusjon for de som gidder... He he
Selv er jeg overhodet ikke opptatt av J.A. Riise, men synes det er morsomt å lese hva andre mener

over 20 år siden

ikke særlig patetisk Pingeling, men Degos derimot....

å først starte et innlegg om en fotballspiller som er jålete, for så å trekke seg ut og gjemme seg bak at man i utgangspunktet ikke er opptatt av temaet, ja det blir litt patetisk kanskje....
nå er ikke jeg patolog, men alikevel....

:O)

Jesper

over 20 år siden

Jesper

Jeg har Lindberg regntøy. Beste som finnes.

Liiindeberg

over 20 år siden

Liiindeberg

Ja merka at folk sier at golfere er så soss... Bare fordi jeg har Lindeberg-belte, Lindeberg Caps osv så kaller de mej for typisk golfer... så sossete... Golf er da virkelig ikke så sossete?? Beste sporten i hele verda...

Niels

over 20 år siden

Niels

Jøss. Ganske mange OB-innlegg her ja. Det var vel Herr Riise som begynte å måse om at golfere er så jævla snobbete, når det er han som snobber seg opp.

våkn opp Tiger. Kurrant nok at noen av oss er late og vil stå nærme klubbhuset, men diskusjonen går på en arrogant herremann som gjennom media virker meget oppjålet selv. Min observasjon var vel bare en kuriositet oss jålebukker imellom. Ja jeg jåler sikkert, men det er det da flere som gjør. Også de som kaster sten i glasshus.

vater

over 20 år siden

vater

Hei,

Det som virker forunderlig er at noen har glede av å slenge så mye dritt om andre personer. Golfere er da ikke slik? Det sier vel mest om de som slenger dritten.

Det beste er vel å la Thomas G. (som ble brukt som sannhetsvitne tidligere i diskusjonen) ta seg av denne jobben. Han gjør det med et smil og er overhodet ikke selvopptatt slik som resten av oss er.

Var dette litt motsetningsfullt?

bongo

over 20 år siden

bongo

Ikke helt i vater, nei.

over 20 år siden

hele poenget mitt er at du, og andre her i denne diskusjonen snakker om JAR som om dere kjente han personlig, i stedet for å innrømme at dere har lest om han i Se& Hør og gir ham stempel som arrogant fordi han parkerer nærmere klubbhuset.... det er jo bare latterlig...

at han er en jålebukk fordi han kler seg, ter seg og handler som han gjør, ja det er sikkert sant, men dere er ikke det spor bedre selv når dere må brette ut hvor fornærmet dere blir av å lese slikt, og i tillegg klarer å argumentere for dette over så lang tid uten å se at det blir latterlig.

greit å være selvopptatt, men stikk nesa utenfor capsen innimellom og se at dette bare handler om janteloven, og ingenting annet.

over 20 år siden

hehe, dersom dette virket noe over kanten, så beklager jeg..... ble litt ivrig.... :D

Niels

over 20 år siden

Niels

Neida og jeg er jo enig med deg da :) Men å komme med slike uttalelser som JAR gjør er vel ikke direkte intelligent. At jeg kjenner han er nok feil ja. At jeg leser Se & Hør er nok også feil. At jeg misliker arrogante mennesker er nok helt korrekt. At det er morsomt å le av dem, ja det synes jeg faktisk ;)

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

Spilte ved en tilfeldighet 9 hull med JAR i fjor, er det noe han IKKE er så er det arrogant. Han gjorde ikke noe for å blære seg, derimot har han en del guttefakter, er spontan og temperamentsfull. Han tjener godt med penger på det han liker aller best, og virker derfor ganske bekymringsløs og trenger ikke å tenke så nøye igjennom hva folk faktisk mener om han. Personlig blir jeg mer provosert over folk som har råd til det men som allikevel IKKE kjøper seg en Ferrari, en de som faktisk gjør det =)

over 20 år siden

hehe, godt poeng Fjosok.

hadde jeg hatt penger, så kan jeg love deg, og alle andre at det uten ventetid ville stå en Lotus Esprit V8 Turbo i garasjen min før noen rakk å si bløtkake.
om noen da begynte å kalle meg arrogant, jålete, eller andre ting, så dem om det.......
men jeg liker heller ikke arroganse, så jeg tror ikke jeg skal oppfattes som det når jeg kommer trillende i min lille English-blue..... ;O)

Niels

over 20 år siden

Niels

Veldig godt poeng Fjosok. Gøy å høre at han IKKE er slik man får inntrykk gjennom media. Men nå er jo media rimelig patetisk i seg selv og skaper bilder av personer som definitivt ikke stemmer.

Det er lov å være gutt, og det er lov å bruke sine spon akkurat som man vil. Er nok sant som du sier Tiger at disse problemene har med Janteloven å gjøre. Vi nordmenn er forbanna sære innimellom.

Carew

over 20 år siden

Carew

JAR må jo ha noen irriterende sider. Jeg kan ikke tenke meg at Carew slo JAR i svime helt uten grunn?

over 20 år siden

Nei, for Carew er jo en kjernekar uten primadonnanykker overhodet.

:O)

Degos

over 20 år siden

Degos

Og husk at Carew også synes at golfspillere er jålebukker... ;)

Quasimodo

over 20 år siden

Quasimodo

At Carew grisebanket bæsjen i bussen gjorde ham til Konge i mine øyne.

vater

over 20 år siden

vater

Kjekke karer! Det var det jeg visste, golfere slenger ikke dritt. Det er bare journalistene i dette forumet som skaper et slikt inntrykk.

over 20 år siden

hehe, godt observert vater.

og så så lett det er å spore over på andre temaer, eller andre personer....

Javel

over 19 år siden

Javel

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=285731

Bernt

over 19 år siden

Bernt

Elsker Liverpool, men blir mildt sagt litt uggen av rødluggen og alt ved hans vesen.......

Jeg tåler ikke folk som skal "bli norges Beckham" eller leke tragiske kopier av hvem det måtte være......

Til info kom Riise på lista over "the ugly footballers", og det er en dårlig start på en karriere som Beckham.kopi........

Hvorfor ikke prøve være seg selv, men han vet vel ikke hvem det er.....men gutten er jo ung, så det er vel litt håp...

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

For en pinlig sak. (Grøss) Skjønner ikke at enkelte har et sånn sykelig behov for SMS-kontakt...

Bernt

over 19 år siden

Bernt

Er vel mere sykelig behov for å leke "celebrity"/berømthet.....

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Ja, selvfølgelig. (Prøvde bare å hinte til en jeg kjenner :)

Lavida

over 19 år siden

Lavida

Synd at han er for dum til å skjønne hvor ufattelig pinlig det er at /Natt&Dag og VG kjører denne saken. Han vil i fullt alvor altså lage et opplegg med første og beste bimbo for å fremstå som Norges svar på Beckham og Posh.
Dette blir en klassiker, en kalkun fra virkeligheten.

Oh my God ......

Ink Lu Derende

over 19 år siden

Ink Lu Derende

Vel, det er vel med Riise som med oss andre. Det er vanskelig å være god i alt. Riise fremstår i mange sammenhenger som sosial uintelligent. Dette er (dersom det er riktig) nok et bidrag i en lang rekke med pinlige insidenter fra Riise.

Degos

over 19 år siden

Degos

Mamma Riise forsvarer i hvert fall sønnen sin, og legger skylda på forsmådde kvinner. Hun gir alt i kmpen for sønnen, det skal hun ha!

Lavida

over 19 år siden

Lavida

Riise til TV2-Barbro:

"Det er synd jeg ikke kan se TV2 her borte, så kunne jeg ha sett det vakre ansiktet ditt mellom gressstråene"

Bernt

over 19 år siden

Bernt

mamma Riise er jo en del teitere enn sønnen da, for hun har noen flere pinliger affærer på baken, men tross alderen driter hun seg fremdeles ut... forsmådde kvinner- hallooooen...

Og i tillegg kommer hun med en klar løgn om at hun har flere meldinger fra noen av disse forsmådde kvinnene på sin mobil, men vil ikke avsløre disse siden det er et slag under beltestedet,,, hmmmm

Hvor teit tror hun alle andre enn Riisefamilien er....

wahtever

over 19 år siden

wahtever

Barbro til Riise: "gresstrå skrives med to s'er"

priceless.

AlbaTrost

over 19 år siden

AlbaTrost

Stakkars J.A. Dette er den pinligste avsløringen jeg noen gang har hørt om. Kommer til å henge med stakkaren i minst 5 år fremover.
Men på den andre siden får han jo godt betlat. Han er ute etter å sjokkere i media, og det har han klart bedre enn noen andre.
Bare synd for han at han blir husket bedre for flausene sine enn for den meget gode fotballspilleren han er.

Gunnar Bull

over 19 år siden

Gunnar Bull

Alle er teite utenom meg, for jeg sitter bare og engasjerer meg i hva de teite driver med.

DET er smart, det :-)

Bernt

over 19 år siden

Bernt

Det neste er vel at gutten må betale bimboer for a leke populær kar på premiérer og slikt....om ikke han allerede har gjort det....

Sandra stakkar var fornøyd med å få sitte på i Ferrarien hahaha og at Riise betalte burgeren LOL

Spent å se hvme som viser seg å være PR agenten hans, tipper det er moren så langt HYYYL LOL

wahtever

over 19 år siden

wahtever

det at "mamma" faktisk uttaler seg sier vel sitt om dømmekraft der i gården.

1881

over 19 år siden

1881

Noen som vet e-mailadressen til JAR ? Jeg har lyst å sende mail og spørre etter telefonlista hans. jeg også vil ha kjendiser og kose meg med. Og jeg er garantert mer attraktiv en rødtoppen.

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Jeg trodde en stund at det var en dose fornuft i Riise - men det er avkreftet nå.... Tror det var eksen som holdt ham litt i ro. Hvis nå Carew og Riise kan vise seg å være elskere og at de har trekant med Mette Marit så synes jeg dette kan bli riktig bra. Stå på VG !

....og meldingen til Barbro er helt strålende. Blant de blinde er den enøyde dronning....

Bernt

over 19 år siden

Bernt

Riise var voksen da han var gift, men tror vettet hans ikke gikk på særeien.......

Tror han er den playboy'en, huff synd han har så jævli bra innstilling og nesten like bra venstreslegge som jeg hadde, men bra for mitt kjære Liverpool da. Håper et tyrkisk lag kjøper han snart....

Barbro har vett og mere til...

Bernt

over 19 år siden

Bernt

Gunnar Bullshit.
Vet ikke hva som er verst, å kommentere idioti, eller kommentere de som kommenterer idioti........tygg litt på den du ;)

Ink Lu Derende

over 19 år siden

Ink Lu Derende

Bernt, overse kommentarer ala GB sin. Det blir lettere å holde temaet i nærheten av opprinnelsen!

Trenger Riise ny(e) rådgivere rundt seg? Hva skjedde med Carew? Carew fremstår idag som en reflektert ydmyk herre. En mildt sagt dramatisk forvandling fra der han var. Jeg tipper Carew har tenkt en og annen tanke selv i tillegg til at han har mottatt gode råd. Bør Riise innlede en snuoperasjon før det hele ender opp i en evig triller i se og hør?

Bernt

over 19 år siden

Bernt

ILD.
Tror han har for høye tanker om seg selv til å søke råd, eller høre på dem som kommer hans vei. Tipper han er så teit at han fremdeles tror all PR er god PR :)

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Å si at Carew har gode rådgivere er vel drøyt.... Det er bare å se på farskapssaken så ser man svaret - og han har ihvertfall fortsatt samme pressetalsmann/agent nå som da... Bare vent - det kommer mere fra Alieu.... kun et spørsmål om tid...

Gunnar Bull

over 19 år siden

Gunnar Bull

Bernt, jeg gir meg. Du er en kløpper til å formulere deg:-)

???

over 19 år siden

???

Pause..............

Merkelig, men det er noen som aldri kan greie seg uten drittslenging. Gå litt i dere selv og se om dere finner noe grums der :-).

latsabben

over 19 år siden

latsabben

samme som det du tror om deg selv bernt. Du har så høye tanker om deg selv at du tror du er en verdens mester;)

Bernt

over 19 år siden

Bernt

latsabben.
verdensmester skrives som ett ord (på norsk) ;)

???

over 19 år siden

???

Hei Bernt,

Ja, nå er den jagede blitt jegeren. Synes enkelte viste en tåpelig oppførsel overfor deg på andre strenger, men nå har du altså funnet en å ta igjen på.

Webmaster, kanskje burde du lese gjennom denne strengen en gang til (mobbing). Selv om kanskje Riise legger opp til noe av dette selv.

latsabben

over 19 år siden

latsabben

Så du tok verdensmester ordet.. Tenkte du skulle få sjansen til og svare sånn som barbro fikk;)

Bernt

over 19 år siden

Bernt

???
Jeg føler ikke for å ta igjen med noen, og er heller ikke så dum at jeg tror å mobbe andre gjør opp for noe som helst.

Nei, Riise dreit seg ut, og mora enda verre spør du meg, og da må han tåle dette, for alt han gjør er å bruke media for å prøve bygge seg et lite "norges svar på Beckham".

Bruker han media på den måten han gjør, må han tåle både ris og ros!!!

Bernt

over 19 år siden

Bernt

latsabben.
Det skrives verdensmesterordet i ETT ord ;) LOL

kaek

over 19 år siden

kaek

tviler på at riise henger på forumet her og blir lei seg når han ser folk ikke liker håret hans. Personlig syntes jeg det er greit å kjøpe seg ferrari når man har råd til det, jeg hadde nok gjort det samme. Det som ikke er greit er å henge rundt med idol sandra rett etter ekteskapet gidd i dass. Hvor gammel er sandra? 18. han? 26 elr no? Har observert rånerne på den lokale shell stasjonen på samme trinn.. I norge er kanskje 1 av 5 sosser, ikke det engang...

noen som vet hvilket nivå riise ligger på i golf? (seriøst spm.)

???

over 19 år siden

???

kaek;

Vet ikke nøyaktig HCet hans, men har sett at han spiller bra og slår langt (ikke særlig overraskende kanskje). Dersom noen synes mobbing er en ok hobby så får de bare fortsette.

Bernt;

Føler du trang til å stå til rette for det mora di har gjort? Lyst og evne til å dømme andre er velutviklet blant enkelte. I de fleste tilfeller forteller dette vel mest om egen utilstrekkelighet. :-)

Bernt

over 19 år siden

Bernt

???
Du sitter på en sabla høy hest, etter tonen din å dømme ;)

Merkelig argument, siden de begge har dritt seg ut :) Da kommenterte jeg begge to, hva er poenget ditt egentlig???

Har jo ikke gitt JAR skylden for at moren er litt teitere enn han selv...

???

over 19 år siden

???

Bernt;

Ok.

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

JAR må vel stå noe mer til rette for moren sine handlinger enn andre -han har jo ansatt henne som agent?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her