Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvordan er innlandsbanene?

annalis

over 20 år siden

annalis

Noen som vet hvordan golfbanene på innlandet er? Har hørt at Mjøsen, Kvitfjell, Elverum osv. sliter med dårlig kvalitet. Er det noen baner i området som har bra kvalitet nå?

Lars Arne

over 20 år siden

Lars Arne

Er vel ikke akkurat innlandsbane, snarere tvert imot. Men min hjemmebane Molde er av brukbar kvalitet. Morsom 9 hullsbane med endel spennende utfordinger gjemt her og der. Greenene er ikke helt på topp ennå, men tror de skal bli bra bare det blir litt sommer her oppe.

Det snødde på mandag.........

Hvis noen er i området, kan jeg trygt anbefale en runde eller tre på panoramabanen vår.

Markus

over 20 år siden

Markus

Kvitfjell, Hemsedal, og Mjøsen er helt ræva hvis du er vant med standarden sør for Harestua.
Toten og Valdres er ikke så værst...
Elverum og Sorknes vet jeg ikke noe om.

Espen Hauan

over 20 år siden

Espen Hauan

Randsfjorden har vært meget bra siden april.....

Elverum

over 20 år siden

Elverum

Greenene på Elverum kan beskrives med ett ord: Krise. Har hørt at Sorknes er på samme nivå for øyeblikket (har dog ikke spilt Sorknes selv).

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Tiger McWould if he could

Tyrifjorden er helt utrolig flott og i nærmest perfekt stand.

greenene har nettopp blitt vertikalskjært, og dette har løftet følelsen opp mange hakk.

Norefjell har jeg hørt sliter med greenene, med 5 vintergreener.

når det gjelder Randsfjorden så blir jeg litt usikker. noen sier den er bra(ref. Espen) og andre sier den er knalldårlig. selv har jeg ikke vært der, så jeg vet ikke. håper den er bra, for jeg skal snart spille den.... :)

Asker har blitt mye bedre de siste par ukene, og Holtsmark skal være premium har jeg også hørt.....

/Tiggr 0ut

Teldar

over 20 år siden

Teldar

Hafjell er fin

H

over 20 år siden

H

Asker har veldig dårlige fairwayer. Mye hardpakket jord uten gress.
Greenene er OK med et par unntak

Espen Hauan

over 20 år siden

Espen Hauan

Hvis det fortsatt skulle være noe tvil: Randsfjorden er meget bra.

Baccus

over 20 år siden

Baccus

Hittil i år har jeg spilt Randsfjorden, Tyrifjord og Toten. Tyrifjorden har vært meget bra hele tiden. Randsfjorden er også meget bra, og det samme er Toten, riktignok med et område med noe dårlig fairway på hull 6. Her sliter men nok fortsatt med problemer fra i fjor.

Etter sigende sliter Mjøsen med greenene. Kvitfjell er best på sensommeren. Jeg tror ikke flommen i Lågen er kommet ennnå, så der kan det vel ta sin tid.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her