Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

BMW Golf Cup

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Noen som kjenner detaljer ift denne turneringen?

Vet at det er en kvalifisering på Onsøy til helga, men hvor&når spilles eventuelt en finale? Hvor mange går videre?

Anyone?!

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Tiger McWould if he could

Er det ingen smarte steder hvor det ligger oversikt over alle åpne turneringer som finnes rundt omkring?

blir vel kanskje litt mye å følge med på, men det hadde vært kult å finne noe slikt...

/Tiggr 0ut

Golfbox

over 20 år siden

Golfbox

På Golfbox (Golfonline) under portal ligger alt i det systemet.
Baner med Teeplay bruker andre løsninger

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Det ligger forsåvidt ganske så mye på Golfbox, og sikkert en del på Teeplay, men jeg tror ikke alle klubber er like flinke til å formidle info til allmuen.

Enten så er ikke gjester 100& velkomne på åpne turneringer overalt, eller så har det med glemsomhet/kapasitet å gjøre, hva vet vel jeg.

Lars Arne

over 20 år siden

Lars Arne

Spilte denne i fjor. BMW Invitational. Grei nok turnering med kvalifisering til landsfinale i Tyrifjord tror jeg det var. Jeg fikk invitasjon fra forhandleren min. Verdensfinalen gikk i Australia.

Hadde tro på at det var for oss som kjører BMW men det var det ikke. Det var for alle. Det var litt skuffende da.

Og det måtte selvfølgelig være en sånn hcp sniker som vant med 45-46 poeng. Typisk.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her