Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Noen som vet hvor....?

Hans Kristian

over 20 år siden

Hans Kristian

Er det noen som vet hvor Ulven Golfklubb ligger hen? Hørt den skal bli veldig bra..

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Har sett at den ligger ved ulvenvannet i Asker. Men savner kart på hjemmesiden.

Cleveland

over 20 år siden

Cleveland

På drammens veien ved "regnbu broa". På venstre side der. Før Lier toppen. Stedet er kjempefin for golf men de skal selge "litt" aksjer først. Vi får se om den blir bygd. Det er en range der.

Hans Kristian

over 20 år siden

Hans Kristian

Så jeg skal ta av E18 ved Lier??

veggiss

over 20 år siden

veggiss

hvis du kommer fra oslo:
kjør E18 forbi asker, ta av mot lierskogen. ta til venstre over broa. kjør rett frem i krysset etter broen og ta første til høyre (bak låven med ved den første fartsdumpen).

hvis du kommer fra drammen:
ta av mot liertoppen, kjør mot høyre. ta til venstre i rundkjøringen. kjør rett frem i neste rundkjøring, forbi liertoppen, fortsett videre til du passerer påkjøringen til E18 mot oslo. ta første til høyre, og høyre igjen bak låven etter første fartsdump.

var der i går og spanet...kan ikke si jeg ble videre imponert over rangen. få matter, og utrolig kupert! nedoverbakke hele veien. håper det blir bedre etterhvert.

Hans Kristian

over 20 år siden

Hans Kristian

Tusen takk for hjelpen!!

Megaslice

over 20 år siden

Megaslice

http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/golf/article1054027.ece

Her kan du lese litt om korthullsbanen som de bygger. Vil være klar om få dager. Her er også et bilde som viser rangen. Var der på søndag og slo noen gratis bøtter, men er enig med Veggiss - ikke helt imponert over rangen pga nedoverbakke og litt vanskelig å få bedømt lengden.

Men utfra bildene tror jeg banen kan bli veldig bra - om den noensinne blir bygd....

Ler meg i hjel

over 20 år siden

Ler meg i hjel

Ulven kommer ikke til å bli realisert som 27-hulls mesterskapsbane på minst 50 år.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her