Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Annen sport dere bedriver?

Teldar

over 20 år siden

Teldar

Om golf er idrett kan vi diskutere et annet sted... Men hva annet bedriver dere???

Selv har jeg blitt hekta på Tennis. For et spill! Ikke minst poengsystemet må betraktes som genialt. Her kan en fortsatt vinne helt til siste ball er spilt.

Som i golf har nytt utstyr gjort det betraktlig enklere! Dette burde dere forsøke!!!!!!

Picard

over 20 år siden

Picard

Tennis er drit-gøy! Men tiden strekker desverre ikke til til alt jeg har lyst å gjøre, så jeg nøyer meg med fotball og styrke trening utenom golfen. Vedig aktiv med fotball og andre ballspill frem til kondisen forsvant i militæret. Ball-følelsen jeg fikk da føler jeg er til stor hjelp nå. Styrketreningen er noe jeg kunne levd uten, men føler jeg visner helt bort uten..

Teldar

over 20 år siden

Teldar

Kjedelig med den forbaska tidsklemma... Hva er trikset? Selv prøver jeg å sove mindre på sommeren. Men det er så mange "tidstyver" - særlig når en nettopp har kjøpt seg hus...

For de som ikke har forsøkt. Golf før jobben er genialt! Gå ut 0530 når sola skinner og fuglene kvitrer. Også kan jeg garantere at du ikke går i kø! Finnes ikke bedre start på dagen.

AlbaTrost

over 20 år siden

AlbaTrost

Jeg bedriver rulleski, mountain-bike, kajakkk og terrengløp om sommeren.
Langrenn, snowboard og skiskyting om vinteren.
Kajakk gir en fantastisk styrke og smidighet for golf.

"Charlie"

over 20 år siden

"Charlie"

Jeg har tidligere spilt ishockey, innebandy, fotball og nå satses det kun på golf.

Uansett hvilken idrett man satser på, synes jeg at allsidighet er utrolig viktig.

wahtever

over 20 år siden

wahtever

Så sporty alle er, jeg spiller tennis, squash, mountainbike, paintball og klatrer.
Men det er mer "tennis", ikke mer enn et par ganger i måneden, har liksom ikke tid, men squash spiller jeg _mye_ oftere 2-3 ganger i uka, elsker intensiteten.
Klatrer et par ganger i uka også, men golf tar opp brorparten av fritida mi :)

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Klatring, squash, volleyball, windsurfing

:o)

over 20 år siden

:o)

Fotball, langrenn, snowboard, styrketrening, litt mt.bike.

MR

over 20 år siden

MR

Damer

@lle Fugler

over 20 år siden

@lle Fugler

Frem til 30 års alderen spilte jeg fotball, men det var jo blåmerker og blemmer hele tiden. Svettet noe så inn i hampen også...hehe.. Så gikk det noen år så ble jeg hektet på golf... nå har jeg golfet i 10 år... golf passer mitt lynne og trives veldig godt med mosjonsidretten golf... går eller turer i skog og fjell og er en naturnyter av rang...

dvask

over 20 år siden

dvask

bordkrocket

ManoWar

over 20 år siden

ManoWar

Lommetennis.. :)

Jeg foretrekker å være anonym

over 20 år siden

Jeg foretrekker å være anonym

enig med ManoWar!! lommestennis er gøy!! spesielt på bortebane!! er best der!! hehe

wahtever

over 20 år siden

wahtever

trodde det bare var i den katolske kirken de spilte lommetennis på bortebane...

Fjosok

over 20 år siden

Fjosok

wahtever: Lommetennis på bortebane utøves nok i alle kirker, ikke bare den katolske...

Ulan Bator

over 20 år siden

Ulan Bator

Basket, tennis, kubb och frisbee-golf

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her