Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Værste opplevelse på golfbanen

Uffda

over 20 år siden

Uffda

Min værste opplevelse på golfbanen var da gikk sammen med en gjestespiller som skulle slå tett inntill et tre med en saftig utstikkende kvist rett foran i svingen. Detta går fin jeg bare slår hard ned på ballen så stopper kølla :-) det skjedde selvfølgelig ikke og skaftet brakk ca. 10 cm fra ferrulen og traff gubben midt i panna. Han gikk rett i bakken og fikk et sykt dypt kutt i panna... Det var ikke mye trivelig...

Andre med noen historier fra golfbanen dere vil dele med andre?

wahtever

over 20 år siden

wahtever

hehehe.. I fjor slo jeg meg selv ned på golfbanen... Var noen kompiser som stod å så på, jeg var midt i svingen i det ei mygg landa på nesen min, som en refleks styrte jeg handa som var i full fart pga svingen rett inn i trynet på meg selv, datt faktisk i bakken... :)

Lavida

over 20 år siden

Lavida

På en turnering i fjor tok jeg i vanvare gapwedgen i stedet for lobwedgen da jeg skulle over noen trær. Trekvart sving og klikk! I stedet for å dale mot flagget fortsatte ballen til neste tee, der en fireball sto og slo ut. Et kraftfullt fore reddet noe av skaden (ingen ble truffet), og ballen landet frydefullt på tee med flott backspin. Dere kan tenke dere hvor moro det var å slå videre derfra .......

Dette slaget markerte en brå slutt på en skikkelig flytsone med sju par på rad. Det ble fire stryk for så runde av med par på 18. En annen vant turneringen ......

carsten

over 20 år siden

carsten

En klassiker w!

Skjer meg minst to ganger pr. sesong:)

Min

over 20 år siden

Min

verste golf-opplevelse var da, jeg brukte 14 slag på hull 4 på Hauger på en turnering for 2-3uker siden....

Cleveland

over 20 år siden

Cleveland

Spilte Losby og et langt par 5 skulle kompisen spille inn på 2 slaget. fram med 3 jernet og mitt i svingen knakk jernet inne i grepet. Resultatet er jo at skaftet ikke flyr av sted men er med rundt og han smeller kølla inn i korsryggen. Klarte så vidt det var å gå videre. Kan le av det nå men det så ikke godt ut.

johnny

over 20 år siden

johnny

Spille KM på Losby 04, da en kamerat av meg slo ballen i skogen på høyresiden på hull 4. Er antydninger til en liten steinrøys der, men ballen lå på gress, selv om det lå steiner her og der. Han tok en wedge og skulle bare pitche den på fairway. Han traff litt dårlig, og ballen traff en stein som lå ved føttene hans, og ballen føyk opp og traff ham i ....ja, de der nede:):)

Han ble sittende i ti minutter, var nok ganske kvalm der han satt.

Fikk i tillegg 2 straffeslag, for å treffe seg selv. Ikke akkurat et bra slag.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her