Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Visakort

TGW.COM

over 20 år siden

TGW.COM

Holder på og ska handle golfsett fra www.tgw.com.
Fikk mail av tgw angående kreditkortet. Her måtte jeg sende kopi av kreditt kortet på begge sider i tillegg til underskrift.

Noen som har erfaringer med dette?
Syntes det virket litt suspekt med tanke på svindel og sånn..

Don't

over 20 år siden

Don't

do it if you don't believe it

Med erfaring

over 20 år siden

Med erfaring

Hvis du bruker mastercard kan du bare fakse over en kopi av den siste fakturautskriften din slik at de ser at kortnummeret "hører til" deg og den adressen du registrerer.

Jeg har gjort det to ganger (på grunn av at jeg skiftet kort) og det har gått helt smertefritt. Har du først gjort det en gang og fortsetter å bruke det samme kortet så slipper du gjøre det igjen.

Har handlet fra TGW 4-5 ganger og har ikke opplevd noe annet en topp service og positive erfaringer.

golferboy

over 20 år siden

golferboy

Jeg har selv måttet gi fra meg kopi av begge sider av visakortet og min signatur. Tror dette har noe med sikkerhet å gjøre. Neste gang du handler der slipper du å gjøre dette.

Et firma som tgw.com er jo ganske seriøst, så jeg tror ikke du blir svindlet der..

veggiss

over 20 år siden

veggiss

det er bombesikkert, ikkeno fare.

hm

over 20 år siden

hm

det gjør bare handelen enda sikrere mann! sikkert som banken løp og kjøp
!

Picard

over 20 år siden

Picard

Flere jeg spiller med har gjort hva du beskriver. Bare godord å høre fra dem..

rro

over 20 år siden

rro

Ingen grunn til bekymring vater. Har shoppet 9-10 ganger (i fjor og i år) på tgw og oversendt kopi av kredittkortet mitt. Ingen problemer med dette. Veldig godt fornøyd med service, rask levering og bra utvalg - ANBEFALES!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her