Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Skikkelig sure innlegg

Tiger McWould

over 20 år siden

Tiger McWould

Her skal vi kun skrive skikkelig sure ting

jeg begynner

1. Noen av dere er skikkelig teite

/tiggr 0ut

TAH

over 20 år siden

TAH

Jeg er også teit tiger. Ikke ta all skylden selv ;)

wahtever

over 20 år siden

wahtever

jeg er skikkelig trøtt, eksamen nr 4 på 4 dager.. det gjør meg småsint.. men jeg skal spille golf når jeg er ferdig...

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

Jeg fikk et j**** parkeringsgebyr fordi jeg forsov meg 30 mn. <*argh*>

Lars Arne

over 20 år siden

Lars Arne

Det regner noe sinnsykt i dag. Går nesten ikke an å spille golf.........

Det er nesten teitere enn tiger

Gamebreaker

over 20 år siden

Gamebreaker

Fotball suger!!!! Liverpool like så!!

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Det regner noe helt for jævlig i dag, så banen kommer til å være søkkvåt når jeg skal spille i solskinnet i morgen formiddag!

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Sur eg jeg

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Så sur at jeg ikke kalrer å skriev

Hænsen

over 20 år siden

Hænsen

Golf er et helvete i vind.. Spesielt når du har en jævlig høy ballbane!!!

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Golf er noe dritt. Hvorfor er man så hekta? Det tar for mye tid. Jeg hater golf.

Gleder meg til i morgen. Da skal jeg golfe.

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

I dag skal jeg bli Ydmyket av Sutre McPutte i lunchen... vi skal nemlig spille golf, og det er jeg skikkelig dårlig til....

Krutt

over 20 år siden

Krutt

Jeg må være den dårligste i hele verden til å utøve denne forpulte sporten. Hvis det gikk an å skrive seg opp til grønt kort igjen, hadde jeg gjort det.

byman

over 20 år siden

byman

kaldeste mai siden 1983! Regn, hagl, lyn og torden og vind. Norge er et vakkert land. Det finnes ikke dårlig vær......... Hrmf

christel

over 20 år siden

christel

golf er toppers eller ka dundergunder ????

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Har ikke no piss å komme med, men må bare få si at Krutt sitt innlegg var dritbra hehe

Kanskje du kan prøve natural golf, så treffer du ballen square igjen;)

KJELL
Jeg anbefaler deg lese en bok som var både morsom, men også svært lærerik, IKKE golfteori!!!!!!

Er av en som heter Kjell Enhager, boken heter KVANTGOLF og forfatteren blir mye brukt av det svenske kvinnelandslaget og innen annen toppidrett a la olympiatoppen her!

Handler om en som deg, som får et tips om en snodig trener langt i hutiheita på bondelandet i USA, med en helt unik og særegen tilnærming til spillet!

Les den og si om du fikk inspirasjon til å fortsette med litt annen innstilling til spillet???

Bernt

Bernt

over 20 år siden

Bernt

mente til KRUTT :)

Gunder

over 20 år siden

Gunder

ååå nei. Bernt har landet i denne tråden også...

NÅ er jeg skikkelig sur altså.. :p

Heia Christelsøster! kafarsken gjør du hær? ;)

JOnny

over 20 år siden

JOnny

Er det slike tråder du ønsker flere av Tiger...Mc(gjesp)..... ?

Siden du ikke liker at jeg provoserer en smule hadde det vært spennende om du kunne komme med noen egne meninger eller vise at du har noen temaer å ta opp.

Dessverre har alle innleggene dine hittil vært intetsigende politisk korrekt pjatt av typen denne tråden representerer.

(Hvis du blir sur for dette innlegget må jeg minne deg om at du selv ber om sure innlegg)

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Hehe. Nei jeg syntes faktisk ikke dette ble surt, bare morro.

Tiger McWork

over 20 år siden

Tiger McWork

Nei JOnny, jeg blir ikke sur, men det er innlysende at du er det, siden du må pirke deg gjennom alle mine innlegg(som du tydeligvis ikke leser så veldig godt) for å finne noe å rakke ned på meg for.

Så at jeg mener du er på jordet med dine påstander er ikke en mening?

Jeg kommer med mine egne meninger om alt som interesserer meg, og dine latterlige påstander i forum for fåreskaller(FFF) om Miklagard, ja det interesserer meg så til de grader at jeg skal gå banen i ettermiddag, bare for å sørge for en gang for alle å knuse dine innspill om hvor lett denne banen er.

da skal du få en klar mening om hva jeg synes om banen. helt uten fordommer, og med kun en klar lengsel etter å spille golf.

Gunder.... ses om 2 timer.... ;)

JOnny: husk at dette er en sur tråd, så jeg skrev ekstra surt nå..... :P

Bernt

over 20 år siden

Bernt

Gunder.
Du viser hva du er laget av ved dine patetiske innlegg:)

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

Det verste er likevel at det ikke er noen forskjell på disse innleggene, og de som kommer i andre tråder...:(

SJ

over 20 år siden

SJ

Dette er en patetisk tråd. Det er jo bare fnising og smileys så langt øye kan se. Ta dere sammen og kom opp med noe ekte galle.

wannabe SJ

over 20 år siden

wannabe SJ

Voks opp a SJ!!

Gunder

over 20 år siden

Gunder

Bernt: Jepp.. det er kjempepatetisk å le av sure JOnny ;) enig med du

Gunder

over 20 år siden

Gunder

oi!!! Nå skjønte jeg hva du mente! hehe sorry. Men ja. Det er jo en sur tråd så da må jeg jo fortsette å være sur! Men bare trist det gikk ut over deg Bernt, og var ikke meningen. Jeg er en ivrig fan av dine lange innlegg :) Og jeg synes smileys er tøft!

over 20 år siden

Smileys er teit....

:O)

A. Nonym

over 20 år siden

A. Nonym

Jeg postet et innlegg i vår under en tråd der en gammel surpomp klaget på at ikke yngre spillere stilte opp på dugnad. Det var skikkelig SURT, men jeg fikk liten respons... Er det jeg som er på jordet?:

"Det er ikke slik at alle singlehcp'ere er medlemer av elitegruppen (det gjelder bl.a. meg).

Jeg vil snu det på hodet: Hvorfor i h*****e skal jeg stille opp på dugnad når "hjemmeklubben" min gir bort starttidene i primetime to av ukas fem hverdager til Seniorgruppa og damegruppa?

Jeg har tatt opp dette med adm. de to siste sesongene og fått signaler om at de skulle se nærmere på hvordan dette skulle fungere neste sesong - det var nemlig ikke mulig å endre dette midt i sesongen.

I min "Hjemmeklubb" skiftet i fjor ca 80 aksjer eiere og i løpet av et år har prisen på en aksje gått ned ca 50%. Samtidig slår daglig leder seg på brystet og skryter av at det er så stor kjøpsinteresse og videre (slå den) at dagens pris ikke står i forhold til den virkelige verdien. Kanskje en liten innføring i begrepene "markedspris" hadde vært på sin plass (hint: Canargo var i dag ned over 17% samtidig som det er omsatt over 2.000.000 aksjer - tror du årsaken er stor interesse på kjøpersiden)?

Når jeg skriver Hjemmeklubb i gåseøyne er det fordi jeg etterhvert har innsett at dette neppe blir en klubb jeg kommer til å føle meg hjemme i. Når sesongen er omme kommer nok også jeg til å bidra til den voldsomme interessen for å skaffe seg en aksje i klubben. (eller skal jeg kansje beholde aksjen og booke starttid hver dag for å gå ett hull?)

Hilsen frustrert og lett iltert medlem av "Hjemmeklubben""

over 20 år siden

Ja, for på denne tråden er alle på jordet.
dersom du ønsker seriøst tilbakemelding, så bør du åpne en ny tråd... her er det bare hetsing, og ingen sympati å hente.... hehehe

A. Nonym

over 20 år siden

A. Nonym

Synes jeg hetset både daglig leder og øvrig ledelse i hjemmeklubben min ganske bra jeg...

Får ta litt hardere i neste gang!

/A

over 20 år siden

Neida, du trenger ikke ta i mer, men når du stiller spørsmål om du er helt på jordet, så får du ingen seriøse tilbakemeldinger her..... :)

keep up the good hets

Jon Arne

over 20 år siden

Jon Arne

Det er rimelig teit å spille en drittrunde med slice i bagen... Blør noe j....g på scorekortet.

over 20 år siden

jeg hater surpomper......... blir så sur av det.....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her