Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf i Denver?

Frank

over 20 år siden

Frank

Hei

Er det noen som har spilt golf i Denver, og kan anbefale noen baner der? Innenfor en kjøreavstand på ca. 30-45 minutter?

Jeg skal bort dit på en konferanse om et par uker, og skal benytte dagen før den begynner til en liten runde :)

Mvh.
Frank W. Mortensen

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

Jeg fikk dessverre aldri spilt der (før jeg begynnte med golf), men det ligger en bane i sentrum som virket *fet*. Vi bodde sentralt og jeg husker jeg gikk forbi, så det kan umulig være langt unna sentrum.
Det lå forresten en svært sportsforretning med mye golfutstyr rett i nærheten.

Cavalier

over 20 år siden

Cavalier

Har spilt endel golf i USA, men dessverre aldri i Denver.

Denver sitt turistbyrå hevder at det er 90 golfbaner i og rundt byen, så det burde være muig å finne en!! (www.denver.org - så ut til å være en god side for div. info om Denver).

Jeg vil også anbefalle deg å gå inn på www.golfdigest.com, her ligger det mye info om forskjellige baner. Det er i tillegg flere rangeringer av baner, blant annet innen statene. Dette finnes også for public courses. Private courses kan være svært vanskelige og ofte umulige å få spille på.

Frank

over 20 år siden

Frank

Ok, takker for svar!

Frank

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her