wahtever
Tiger, det er like greit å innse først som sist at man ikke kan argumentere mot idioti.
Kåre, det første du begynner med er å hetse "sossene" som kommer fra oslo området. Krysserrakett i glasshus betegner sånn ca. din uttalese om at man ikke trenger å rakke ned på andre.
Og om vi skal diskutere dette på en saklig måte så er det greit å skille selve diskusjonen fra klubbene, om ditt ønske faktisk er at flere klubber skal frastå fra kleskodeks så bør du nevne gode grunner til nettopp dette, istedetfor å rase fra deg om hvor forferdelig hovedstadsbrødrene dine er.
Det fører bare til usakligheter, og samtidig så synes jeg samtlige av dere som argumenterer mot kleskodeks også bør forstå at medlemmene bør få råde over sin egen klubb, det er en hjørnesten hele samfunnet vårt er bygget på, også kan dere heller komme med konstruktive forslag for å endre dette eller melde dere inn i klubbene for å få stemmerett.
Så kan vi gå over til å diskutere selve kleskodeksen, personlig er jeg for dette, men jeg er enig i at den gjerne ikke trenger å være så streng når det gjelder krage osv. jfr Tiger som spiller i t-skjorte eller Wie i singlet, og storsett er jo disse reglene bare veiledninger, ser du ut som et normalt menneske og ikke noe en har funnet i garn dratt opp fra marianergropa så går det vanligvis greit.
Hvorfor er jeg da for? Jo, fordi at disse rettledningene hindrer folk å ta på seg hva som helst (eller ingenting), det viser seg jo at de fleste av dere er for visse ting man skal kunne spille i og visse ting som er greit å spille i.
Og da blir det jo bare et spørsmål om hvor man skal sette standarden.
Med oppklaring rundt t-skjorte/krage så synes jeg at dagens standard er perfekt, den er enkel å forstå, den har vært der gjennom generasjoner og føler således til minst mulig komplikasjoner.. det var det..
KLÆM FRA MÆ