Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Sverige

Runar Nyrud

over 22 år siden

Runar Nyrud

Skal spille en runde i Sverige 02.05.03 på vei til Danmark. Ønsker derfor tips om en bra bane, gjerne litt bred og fin ;-) SYD for Gøteborg, IKKE langt inn i landet (jeg skal over broa til Køben..).

Er på jakt etter et "golfpaket" så hvis det er noen som har noen tips med inkludert hotell (eller omvendt) så ..... takker.

Norrbagge

over 22 år siden

Norrbagge

Jeg tipper at det er flere svensker som kan gi deg noen forslag. Kanskje du skulle ha lagt inn dette spørsmålet på golf.se? Bare et tips...

God tur!

Sverre

over 22 år siden

Sverre

Men du kan jo få et tips i dette forumet, også.

Du har vel spilt Tyløsand, Runar, i motsatt fall vil jeg virkelig anbefale å stoppe i Halmstad. Med en litt utvidet stopp rekker du både norra og sødra.

Frister ikke en av Sveriges beste baner, kjører du 20-25 min lenger sør og spiller Laholm, en trivelig (og bred) bane med gode greener.

Runar Nyrud

over 22 år siden

Runar Nyrud

Jeg har ikke spillt Halmstad, men de er så "store" at de nekter hotellene å booke på banen før 2 dager før spill, og jeg gidder ikke å reise ned 5 stykker å være usikker på hvor vi kan spille. DERFOR gidder jeg ikke Halmstad denne gangen....

Runar Nyrud

over 22 år siden

Runar Nyrud

Til "Norrbagge": Joda, jeg skjønner det. Men ved å legge inn bare på norske sider så får jeg en "turist's" syn på banene, ikke en helg haug med "hjemmebanefans" ;-)

Norrbagge

over 22 år siden

Norrbagge

joda... ;-)

Sverre

over 22 år siden

Sverre

Beklager, ment som et tips.

Runar Nyrud

over 22 år siden

Runar Nyrud

Sverre: Beklager ? Det er da ikke din skyld at Halmstad er sære ? Tipset var da glimrende uansett. Laholm skal "sjekkes".

:-) Det er vår, det er vår....... mmmmm......

Per

over 22 år siden

Per

Varberg GK har gode baner. I Skåne er det mange, men Wasatorp er en kjempebane som skal arrangere PGA tour for damer.

kongsberg golfer

over 22 år siden

kongsberg golfer

Spill Barseback, dne kjører du nesten rett forbi, ca 30 minutter før broen.
Fantastisk bane, tror faktisk den er rangert på topp 15 i Europa.
Har selv hatt gleden av å spille 3 runder der og er absolutt og anbefale.
Tror også prisen er under 400 kroner.
Svenskene har skjønt det!

Vidar

over 22 år siden

Vidar

Prøv den svenske siden golfpaket.com, de har som regel god oversikt over hva som finnes av golfpakker i Sverige. Delt inn i regioner.
Noe tilsvarende burde vi kanskje hatt i Norge også ?!

Runar Nyrud

over 22 år siden

Runar Nyrud

Barseback vil heller ikke la folk bestille på forhånd..... selv om man har "golfpaket". Bare så det er nevnt: Det er "Donald Steel Course" som koster 400, Masters Course koster 600.

Takker for alle gode tips.....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her