Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

man må bare elske ebay :)

veggiss

over 20 år siden

veggiss

fikk akkurat tilslaget på 50 precept u-tri baller, til den nette sum av 160 kroner...blir dårlig med bisniss på kidsa som selger baller ved hull 12 i asker nå fremover ser det ut som...hehe

Børje Pedersen

over 20 år siden

Børje Pedersen

Hva blir frakten pr. ball da?

veggiss

over 20 år siden

veggiss

ca 3,50 med economy surface. ($25), 3,80 med airmail ($28).

veggiss

over 20 år siden

veggiss

og der ble det jaggu 12 rosa volvik crystal baller til dama også ;)

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

u-tri tour premium?

Cavalier

over 20 år siden

Cavalier

Veggiss,
Hvilken selger var dette i fra? Han jeg alltid kjøpte golfballer av på eBay da jeg bodde i USA tar seg klekkelig betalt for frakt til Norge.

veggiss

over 20 år siden

veggiss

Bobby: blanding av u-tri tour, u-tri extra distance og u-tri extra spin. dette er brukte baller med "Mint" gradering, kan ikke se at de er brukt engang.

Cavalier: selgeren heter birdiegolf1234. ser han tok litt fortjeneste på frakten hos meg også, ble totalt $40 i frakt. Totalen ble fremdeles bra da, 8,30 pr ball :D

wahtever

over 20 år siden

wahtever

Er det noen fare for å få såkalte "refinished" baller når man kjøper over ebay, altså baller som er lakkert på nytt igjen og gitt nye trykk? Noen som har opplevd dette?

veggiss

over 20 år siden

veggiss

jeg gidder aldri kjøpe nye baller på ebay. er mye billigere å kjøpe brukte i "mint" gradering, og det er like god kvalitet på de.

Nette

over 20 år siden

Nette

Da er Ebay noe bedre enn netthandelen. Kjøper du en greie til 11 kroner, får du fort 130 i forhandlingsgebyr og porto. Fra Kr sand S til Kløfta! FINT!

Espen

over 20 år siden

Espen

Noen som har greie på hva frakt av et par golfsko(str 44) fra Usa til Norge anslagsvis vil koste? Ser ut som man kan gjøre noen virkelige varp på eBay, hvis frakten ikke er for ille.

wahtever

over 20 år siden

wahtever

De fleste sender med den standard UPS international greia som tar 5 dager å komme fram.. Svaret er da $40.

Det står ofte hvilke fraktmetoder selgere benytter helt nede på sida, i tillegg til om de shipper overseas (sjekk dette før du handler).

Og for all del, sjekk at du skriver inn riktig beløp, haha, første gangen jeg bydde på ebay bydde jeg £40.000 for en to-ball putter.. Jeg så livet passere i revy.

Espen

over 20 år siden

Espen

He he... :-)

Med $40 i frakt blir plutselig ikke så interessant lenger. Takk for hjelpen.

Cavalier

over 20 år siden

Cavalier

Veggis,
Takk! Forresten har AAA også meget god kvalitet, det som ofte skiller AAA og Mint er om det er spiller markeringer eller logoer på ballene. Har enda ikke fått en AAA ball som ikke har vært god som ny.

Kosegutt

over 20 år siden

Kosegutt

Og jeg koser meg fortsatt over med mine S59 jern som jeg sparte 5300kr på å kjøpe på eBay i fjor (skal innrømme at jeg fikk noen til å ta dem med over, så jeg sparte frakt)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her