Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Booking med SMS

SMS'er

over 20 år siden

SMS'er

Har noen prøv sms-bookingen til Teeplay?
Fantastisk spør du meg!
Hva er det egentlig med Teeplay som gjør at NGF førsøker å kvele dette fantastiske systemet?
Håper ikke de bøyer av for lekekassen NGF og fortsetter utvidelsen av klubber i Norge.

Hmm

over 20 år siden

Hmm

Håper for min del at Golfbox øker, løsningen er like god spør du meg. Personlig er jeg ikke interessert i å betale for å booke på nett om jeg ikke må.

Nasjonalisten

over 20 år siden

Nasjonalisten

NGF-subsierte og danske Golfbox benyttes av "andre klasse". Kvalitetsbevisste klubber benytter det beste og det norske Teeplay. Håper virkelig de virkelig klarer å stoppe gutteklubben i NGF.

Nasjonalisten

over 20 år siden

Nasjonalisten

Ble litt revet med av Hmm.
Har også testet smstjenesten og den var som alt annet ved Teeplay, perfekt.

Hmm

over 20 år siden

Hmm

Om NGF hadde subsidiert Teeplay, ok for meg. Men de gjør ikke det, ergo er det ikke noe jeg ønsker å betale for.
Jeg setter ikke løsningene opp mot hverandre, bare det fakta at jeg ikke ønsker å betale dobbelt.

Tim Johansen

over 20 år siden

Tim Johansen

Stol på at de som er ansatt for å drive golfklubb, treffer de valgene som er riktige for din klubb.
Dette dreier seg om mye mer enn bare booking, men totaliteten i et golf-administrasjons-system.

Jeg er ikke så sikker på at det blir så mye billigere for deg at din klubb velger golfbox/klubben online. Se på de totale kostnadene og forbrukt tid i administrasjonen i klubben din. Mulig regnestykket jevner seg noe ut, og den prislappen er det ingen andre enn medlemmene som kan plukke opp.

Og ja, Teeplay fungerer meget bra. Dessuten skal det bli enda bedre!

Med vennlig hilsen

Tim Johansen
Sports- og markedssjef
Oslo Golfklubb

undrer

over 19 år siden

undrer

Hvordan blir dette til neste år?
Håper flere går over til Golfbox

hmm

over 19 år siden

hmm

Teeplay funksjonaliteten er "outstanding" og skulle vært standard i alle klubber mener nå jeg....

Jeg er mest opptatt at noen har samme nick som meg ;-)

Pepper

over 19 år siden

Pepper

Så vidt jeg har forstått har Teeplay's administrasjonsdel fungert vel så godt som Golfbox, mens turneringsdelen til Golfbox har vært hakket bedre enn Teeplay. Derfor er vel også Tim godt fornøyd med Teeplay? Ifølge ryktene skal Teeplay's turneringsdel bli bedre til neste år, kan Tim eller noen andre komme med litt info? Forøvrig kan vel klubbene som har Teeplay også bruke Golfbox' turneringsdel uten noen særlig ekstra kostnader?

Proffen

over 19 år siden

Proffen

Pepper: Ja, klubber med Teeplay kan bruke Golfboks uten ekstra pålagte kostnader. Golfboxutgiftene er jo allerede lagt inn i årsavgiften til NGF.
Motsatt derimot selvsagt brukere i klubber som ikke har Teeplaymedlemsskap penger å bruke Teeplay.

Tips for å spare penger:
La bekjente med medlemsskap i Teeplay booke for deg om du skal spille på en Teeplaybane, så slipper du medlemsskap. Ellers må du ringe.

Dilter

over 19 år siden

Dilter

Lurer på om Tim kan forklare hva det spesifikt er som gjør Teeplay til en meget bedre løsning. Som bruker synes jeg det hadde vært fint om alle klubbene i Norge brukte samme system, uansett om vi må betale abonnement eller ikke.

pelle

over 19 år siden

pelle

Min klubb bruker Teeplay så jeg har syntes det har fungert helt ok.
Men i sommer spilte jeg en del på Kongsberg så fikk da prøvd Golfbox.

Teeplay ser ut som det er designet for 15 år siden, men for all del, for å booke en golftid så fungerer det jo.

Golfbox fremstår som 10 ganger mere moderne, mange flere muligheter og mye mere informasjon. Kjempefornøyd.

Ser ingen grunn til å betale for Teeplay.

teebox

over 19 år siden

teebox

Konkurranse er sundt.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her