Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tiger misset cuten etter 7 år.

Tigergutt

over 20 år siden

Tigergutt

En æra er slutt"
Nå går det ad undas...

Neida, tror kanskje det var godt å bli kvitt hele greia? Å få fokus på flere turneringsseire i stedet for å bli konfrontert med at, "du klarte enda en cut", selv om spillet var ganske dårlig.

Tror forøvrig at rekorden for cut'er på rad - 141 stk - er uslålig! I hvert fall i min tid.
Eller?

Eufrat

over 20 år siden

Eufrat

det går litt i rykk og napp for Tiger.
Men Vijay tråler jevnt og trutt videre.
Snart dytter han Tiger'n ned fra topen igjen.

TigerFan!

over 20 år siden

TigerFan!

Ja, det var dumt det der... Men, jeg regner med at han begynner på en ny "streak" nå! :) Men om han klarer 141 nye, dét tviler jeg på. Og som du sier, jeg tror det er leenge til noen andre er i nærheten også!

Jeg tror heller ikke det er derfor han spiller. Hans uttalte mål er å vinne Majors! Og da er han jo godt i gang.

H

over 20 år siden

H

Rekorden var 142 cuts, og Ernie Els har nå ledelsen med 20 strake cuts. Så da tar det altså minst 123 turneringer til for Els å slå Tiger med 1

Smilende Sam

over 20 år siden

Smilende Sam

Herlig at Tigern misset cut'en. Jeg hørte ham med noen kraftig nedlatende meldinger på CNN om akkurat det for et par uker siden. Han kunne ikke skjønne at VJ kunne misse cut'en etc etc. Nå er han nede fra no 1 plassen også, nesten uansett hvordan VJ spiller.

Pasek

over 20 år siden

Pasek

Ganske perspektivtløst må jeg si. Er det ikke en måned siden Tiger vant Masters? Han klaget på motivasjon og dro på fisketur med kona etter seieren og må få lov til nullstille seg som alle andre.
Tipper at cut miss'en gjør noe med det. US Open om en måned vil vise...
142 er en fantastisk prestasjon og at det gjøres til noe negativt taler for seg selv. Rekorden er og forblir historisk uansett.

Tig

over 20 år siden

Tig

Eufrat: Vijay, jevnt og trutt, morn du!
Vijay misser cuten 4-5 ganger årlig!!
Tiger har misset én cut siden 1998!...

Tigerfan!

over 20 år siden

Tigerfan!

Ja, og den ene cutten han "misset" var en finalerunde som ble utsatt, og som måtte spilles uker senere, og da kunne ikke Tigern!
Jeg tror nok at Eufrat mener nr 1 plassen i verden, og ikke antall cuts...

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Tiger McWould if he could

jeg har en følelse av at folk flest liker Tiger Woods godt her inne....

personlig, så synes jeg han til stadighet fortjener å vinne og være på topp-listen av disse enkle grunnene.

1. han er en meget dyktig spiller
2. han virker som en symaptisk person
3. dama hans er fra Sverige
4. Asbjørn Vaskepels liker å rakke ned på ham når han ikke vinner

hvis ikke dette er gode argumenter for å digge TW, nei da vet ikke jeg..

NB! Dersom noen finner innlegget over, vil jeg understreke at det kan forekomme ironi, sarkasme, humor eller generellt tøys og tull i mine svar.

/Tiggr 0ut

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her