Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bestille fra USA

Lars Arne

over 20 år siden

Lars Arne

Var inne på tgw.com her og satte opp en bestilling på callaway x 18 pro med heavenly utillity og cleveland wedger. Greit nok å sette opp hva jeg skulle ha, men da jeg skulle fullføre bestillingen, fikk jeg en feilmelding på at callaway og cleveland ikke sendes utenfor US.

Hva er dette for noe da?? Noen som vet?

Også. Hva kommer i tillegg/fratrekk av toll og moms ved bestilling av utstyr fra USA?

bfh

over 20 år siden

bfh

bruk heller edwin watts:

www.edwinwatts.com

De sender utenfor USA, de bruker DHL

Brukt dem i flere år

Cavalier

over 20 år siden

Cavalier

Cleveland sendes uten problemer ut av USA, men Callaway tillater ikke nettbutikkene dette (Det samme gjelder Oakley). Har benyttet både tgw.com og edwinwatts flere ganger (glad i å kjøpe utstyr!!) og jeg vil anbefalle TGW. Bedre service og raskere levering. Bestiller du på tirsdag, har du køllene på torsdag ferdig levert på døren.

Jeg har et sett med X-18 i bestilling fra TGW selv for øyeblikket, men sender de til en kamerat i USA.

Vil du omgå Callaways forbud er det enkleste å bruke eBay.

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

eller magnum.no ;-)

Cavalier

over 20 år siden

Cavalier

En bekjent forsøkte å bestille Callaway fra amerikanske nettbutikker ved hjelp av "magnum.no", men uten hell (Jeg vet ikke hvorfor).

ole gregert terjesen

over 20 år siden

ole gregert terjesen

Eller få noen til å hente det fordi de er i USA

Gunnar

over 20 år siden

Gunnar

Ved kjøp av Callaway vil jeg anbefale

http://www.callawaygolfpreowned.com/

Riktignok brukte køller, men det er knapt synlig. Grepene er oftest byttet til nye. Upåklagelig service og frakt til Norge.

Lars Arne

over 20 år siden

Lars Arne

henger på litt til her.

Noen som vet priser her til lands på X16 pro sett. 3-PW? og hvor?

Ellers takk for gode tips..

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her