Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Wilson Deep Red II Distance??

Ola

over 20 år siden

Ola

Er det noen her som har erfaring med disse jernene?

Ønsker meg svært tilgivende jern og disse kan jeg få til en hyggelig pris. Har HCP 24 og spiller i dag med et sett Mizuno Comp CT.

Takk for svar.

EE

over 20 år siden

EE

Kjøpte Deep Red II Distance, 3-SW jernsett i fjor. Opplever køllene som svært tilgivende, og oppnår større lengde enn med de gamle "billigkøllene". Uansett syns jeg du bør få prøvd de før du kjøper, men jeg har ihvertfall kun gode erfaringer.

Gode køller

over 20 år siden

Gode køller

Har akkurat handlet disse selv og er meget fornøyd. De er meget tilgivende og har fin balanse.

Når du skriver hyggelig pris hva snakker du om da? 3-SW?

Ola

over 20 år siden

Ola

Takk for svar. Hyggelig pris = 2500,- for 3-PW (nytt sett)

Gode køller

over 20 år siden

Gode køller

Ja det var en hyggelig pris. Ikke så mye å spare på å kjøpe fra USA da som jeg gjorde. Inkl. frakt + SW i tillegg så ga jeg 2250,-

Herlige køller for oss som treffer litt "off center" :-)

Ola

over 20 år siden

Ola

Hva synes du om fat shaft'ene? Jeg har bare så vidt sett disse en gang for lenge siden og husker ikke helt hva jeg syns:-)

Synd det er så komplisert å få inn standard størrelse skaft.

Ja, det blir jo en del off center. Har i en periode spilt med Titleist 704 og det er IKKE hyggelig når treffet er dårlig:-)

Gode køller

over 20 år siden

Gode køller

Fatshaft er bare en vanesak. Deep Red II har forresten tynnere skaft enn Deep Red I og resten av fatshaft familien...Så det er ikke så rart å se på :-)

1 time og du er vant til utseende så det ville jeg ikke tenkt på...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her