Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Pay & play

Greedo

over 20 år siden

Greedo

Er det noen som har en oversikt over pay & play baner på Østlandet ?

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Mener du spill uten grønt kort, eller i følge med en med grønt kort?

Kjekstad

over 20 år siden

Kjekstad

9-hulls på Kjekstad kan du spille i følge med en med grønt kort

Greedo

over 20 år siden

Greedo

Tenkte på spill uten grønt kort.
Viste ikke at det fantes spill i følge med grønt kort,
med det går også bra. Har grønt kort selv.
Hadde tenkt til å ta med noen som ikke har grønt kort slik at de ser hvor gøy golf er og får lyst til begynne med det. :-)

Kjekstad

over 20 år siden

Kjekstad

Da kan du ringe Kjekstad 31 29 79 90 så ordner det seg

Vinguden

over 20 år siden

Vinguden

Randsfjorden Golfklubb har en god treningsbane Pay and play. Riktignok bare 4 hull, men disse er av meget god standard. (Separate hull, ikke frem og tilbake på et jorde). Jeg mener å huske at det et ett par tre og tre par 4-hull. Greenfee er kr 100.-, og dfu kan spille flere runder for denne prisen.

Prøv også Larvik. De har en 9-hulls pay and play-bane såvidt jeg husker. Mange korte hull tror jeg.

Gunnar

over 20 år siden

Gunnar

Miklagard har 6-hulls bane du kan spille uten grønt kort

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Prøvd både Miklagard, Larvik, Ringerike, Nes, Ski og disse er alle fine for spill.
Den beste av disse er nok Ringerike tror jeg, for der har de både par 3,4 og 5. kanskje på Ski også. det husker jeg ikke helt.

/Tiggr 0ut

Hænsen

over 20 år siden

Hænsen

Drar du til Østfold har du Huseby & Hankø og Øya Golfpark. To fine baner for nybegynnere, og bra trening for nærspill for viderekommende spillere.

I tillegg er ikke Dynekilen langt unna, med Pay & Play bane og en ganske kort og lett 18 hulls bane.

rock and roll

over 20 år siden

rock and roll

De er neste ingen baner som spør etter HCP kort så dra med en kompis på 18 hull første gangen! Da forstår de kanskje bedre hva dette dreier seg om.... Bruk 15 minutter på etikette prat først!

I løpet av de siste 5 årene har jeg blitt spurt om HCP kort kun på Larvik og Hauger av ca 25 baner i østlandsområdet.

Nils

over 20 år siden

Nils

Idiotisk forslag "rock and roll".

over 20 år siden

jaja, godt du er ærlig Rock and Roll, men synd du ikke er like ærlig med navnet ditt.... så vi kan avvise deg når du kommer til vår klubb...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her