Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Netthandel, Callaway, priser

Mojo

over 20 år siden

Mojo

Vurderer å kjøpe meg et 2004 Callaway Big Bertha jernsett. Hvor er det billigst å få tak i?

Har vært inne på www.tgw.com som tilbyr blant annet dette settet til en overkommelig pris. Her finnes det også muligheter for "Custom Fitting", noe som er et must for meg. Det negative er at man må ut med moms og frakt når køllene kommer frem til norge.

Må si at jeg er veldig skuffet over tilbudet av golfutstyr i Norge. Spesiellt nettbutikker finnes det få av. XXL er vel den eneste?

Føler at det eneste valget er å kjøpe overprisede køller "fra hylla" i proshopene rundt på de forskjellige banene. Jeg har hvertfall enda til gode å se fornuftige priser på f.eks. Big Bertha køllene.

Cavalier

over 20 år siden

Cavalier

Callaway har som policy og ikke tillate nettbutikkene å sende over landegrensene. Så du kan ikke bestille disse fra f. eks. tgw.com og få de sendt til Norge. Men selvfølgelig finnes det veier utenom dette, jeg har akkurat bestilt et sett Callaway X-18 køller fra tgw.com og har sendt disse til en kamerat i USA. Så fjerner han kvitteringer osv. og sender de til meg, på den måten får jeg de til amerikansk pris og slipper moms i Norge.

Frode

over 20 år siden

Frode

Theproshop.com sender også Callaway til Norge.

Frode

over 20 år siden

Frode

theproshopwarehouse.com skulle det være.

Mojo

over 20 år siden

Mojo

Cavalier:
Gjelder dette andre køllemerker i USA også, eks. TaylorMade, Nike osv.?

Det med å bestille til en kompis i USA er jo genialt! men problemet er at jeg ikke har noen kompiser i USA:( Kjenner en i Canada, hjelper det??

Mojo

over 20 år siden

Mojo

Har funnet flere sett på e-bay til rundt 400-500 US $, Men disse har jo ikke de spesifikasjonene jeg skal ha.
For å gjøre dette i Norge koster det ca. 1000 kroner å endre lie vinkel samt forlenge køllene en tomme. Alikevell vil det jo være utrolig mye billigere enn å kjøpe nye køller her hjemme.

Noen som har erfaringer med E-bay?

ole gregert terjesen

over 20 år siden

ole gregert terjesen

Jeg kjøpte fra www.wavelandgolf.com custom fitted 10 jern TM RAC OS
inkl bag USD 750,-- og brukte Cavalier løsning. Køllene kom på fredag

Alt fungerte uten om TM bagen. Men jeg lever godt uten bagen

Cavalier

over 20 år siden

Cavalier

Så vidt jeg vet er det bare Callaway av kølleprodusentene som ikke tillater salg over landegrensene (Oakley gjør forresten det samme som Cally). Har tidligere bestilt Titleist, Cleveland og Taylor Made fra tgw.com og det har ikke vært noe problem.

Har også kjøpt endel ting fra eBay, også golfkøller. Har dog bare benyttet eBay når jeg har bodd i USA, men det er mange som er villige til å sende til Europa så det burde gå greit. Allikevel ville jeg vært litt skeptisk til å kjøpe Callaway fra eBay, ingen andre merker er på langt nær så plaget av kopikøller som Callaway. Og det er jo ergerlig å bli lurt. I alle fall, hold deg til selgere med mange positive tilbakemeldinger. I tillegg burde du be om jernsettets serienummer og sjekke dette opp mot Callaway i USA.

Ole

over 20 år siden

Ole

Du kan opprette en postboks hos JetCarrier i USA som feks TGW(på eBay er det også mange som ikke sender intercontinentalt) kan sende Callaway-køllene til. . JetCarrier ordner resten av frakten hjem til deg. http://www.magnum.no. Lykke til.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her