Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

ulven golfclub

veggiss

over 20 år siden

veggiss

var på liertoppen i dag, og fikk klasket en brosjyre fra ulven golfclub på frontruten. etter å ha lest litt på www.ulvengolfclub.no må jeg si at det er lovende ut, men etter holtsmark-fadesen, må jeg si at jeg stiller meg litt tvilende. hva tror dere? 27 hull på lierskogen hadde passet meg perfekt hvertfall :)

veggiss

over 20 år siden

veggiss

ser at de trenger å selge 700 andeler før oppstart, lurer på hvordan de skal få til det når asker (ligger 3 min unna) fremdeles har ledige andeler...

shot

over 20 år siden

shot

Ulven glem det !!! Det er ikke bare på Asker golfklubb det er ledige akjser. Jeg har for en tid tilbake vært innom de fleste nettsider til klubber i Oslo vest , asker og bærum. Tilsammen er det nesten 1000 andeler eller aksjer til salgs bare i disse klubber. I tillegg har Holtsmark ferdig alle 18 hull til høsten uten at du trenger aksje i det hele tatt for å spille.
Mitt råd til Ulven er ansett en daglig leder med tryllestav, for det trenger han.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her