here's johnny!
Leste nettopp at Michelle Wie var invitert til å prøve seg under en turnering på PGA-touren. Dette kunne medøre en plass i British Open, hvis hun ble best av ikke-kvalifiserte spillere. Hun skulle også prøve seg på US Open kvalet. Jeg må si jeg syns det er feil at damer får Wild Cards ti turneringer på den gjeveste touren av alle. Hun har ikke vunnet en proffesjonell turnering enda, og jeg er usikker på ranking, men jeg vil ikke si hun er Top 10 i verden blant damene.
Det jeg misliker med hennes deltakelse, er at hun tar plassen til en spiller som sliter for tilværelsen på touren. Hvorfor skal noen måtte vike for å se en tenåring slite for å klare cuten? Med drømmegolf fra hennes er kanskje en topp 50 innen rekkevidde.
Hun kan som alle få sjansen til å kvale til Nationwide-tour o.l, men ikke på bekostning av andre som sliter for tilværelsen på de mindre tourene i USA.
Det jeg misliker med hennes deltakelse, er at hun tar plassen til en spiller som sliter for tilværelsen på touren. Hvorfor skal noen måtte vike for å se en tenåring slite for å klare cuten? Med drømmegolf fra hennes er kanskje en topp 50 innen rekkevidde.
Hun kan som alle få sjansen til å kvale til Nationwide-tour o.l, men ikke på bekostning av andre som sliter for tilværelsen på de mindre tourene i USA.