Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Coachin System

Jan B. Sørensen

over 20 år siden

Jan B. Sørensen

Lurer på hvor mange av deltakerne her kommer til å delta på forbundets Idrettsprosjekt; Coaching System. Etter det jeg har lest er det et godt gjennomprøvet prosjekt og jeg har bestemt meg for å gjennomføre det. Vil satse litt mer seriøst i år og har satt meg mål for sesongen.
Meningsytringer til diskusjon.

Swinger

over 20 år siden

Swinger

Er ikke dette et opplegg for juniorer da ??

Vel - det kan jo hende at du er junior!!

RS

over 20 år siden

RS

Fra NGF`s side:
Forklaring til hvert prosjekt:
NGF-COACHINGSYSTEM (Hovedprosjekt)
Mål: Skape flere og bedre golfspillere.
Strategi: Hjelpe utøveren/treneren/klubben slik at den selv finner sitt
neste skritt i utviklingen.
Målgrupper: Alle som vill utvikles innenfor golfen og som vil ha en handlingsplan for hvordan og i tillegg et bevis for å ha utviklets.

Ser bra ut hvis en ønsker mer enn ren kos ut av golfen!

Jens

over 20 år siden

Jens

Dette skulle ha gått gjennom klubben ser jeg, dette har aldri jeg fått forespørsel om fra min klubb i alle fall.
Kan de ha glemt å si det videre?

http://k113.wip.no/wip4/ngf_golf_no/detail.epl?cat=2628&id=52973

Facit

over 20 år siden

Facit

Ca. 30-40 klubber er meldt på til NGF-coachingsystem i år og klubbens trenere skal utdannes i disse dager. Deretter blir det nok promotert innad i de klubbene som deltar. Blir spennede å se om NGF får til noe her!

Snappy

over 20 år siden

Snappy

Alle klubber får desverre ikke muligheten til dette systemet i år, det vil bli utdannet trenere hvert år. Min klubb ble ikke valgt i år, men kansje neste år.

Ønsker dere også lykke til, dette er et smart system. Blir brukt i andre land med gode resultater.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her