Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nye Borre

Fast Player

over 20 år siden

Fast Player

Spilte nye Borre i dag og det var en positiv opplevelse (4t og 20 min). De nye hullene(som tar over etter 5 hullet) gir banen et klart løft og dette kan bli vanvittig bra når ting får satt seg litt mer.

Og så er det få ting som er så deilig som slå ut på første hullet på Borre. Beste åpningshullet i Norge!

simen fulland

over 20 år siden

simen fulland

Prødve også nye Borre idag, helt enig med fastplayer..dette blir meget bra når den har satt seg. De nye hullene var både artige og varierte. Kan anbefales:-) Simen Fulland

golfer

over 20 år siden

golfer

Spilte Borre torsdag i nydelig vær og må ærlig talt si jeg ble litt skuffet over de nye hullene. For all del, banen blir fin når den får satt seg, men det var en del merkelig design på hullene. Mange av de nye hullene var korte og det var mye blinde slag. I tillegg skal det nok sies at banen har blitt adskillig vanskeligere enn hva som var tilfellet i fjor, en del av greenområdene var svært utfordrende. Nå er egentlig ikke vanskelighetsgraden negativt, vi får bare håpe golferne setter pris på den. At dert blir en del som mister mye baller på de nye hullene er hvert fall helt sikkert.

Vestfold medlem

over 20 år siden

Vestfold medlem

Spillte Borre på fredag og må si meg enig med golfer. De nye ni hullene er ikke noen ny dimensjon til Banen. Synes faktisk den var bedre før. I tillegg har de åpnet banen minst 3 uker for tidlig. Banen blir grei den, men gamle Borre var like fin.

freki

over 20 år siden

freki

Skuffet og dette var ikke noen ny dimensjon i det hele tatt. Kan ikke anbefale noen å bruke penger på greenfee her. Kanskje neste år når greener begynner å likne greener(ikke potetjorde).

Utsikten er flott, men det var den på hull 5 allerede. Korte par 3 hull på under 130 meter i nedoverbakke? Greener som heller i slagretningen? OK - artig med et høyt utslag og et skikkelig langt par 5 hull - men dette imponerte meg ikke!

Lykke til med fortsettelsen!

mangolfer

over 20 år siden

mangolfer

Spite nye borre..
Syns ikke de nye hullene var noe spess.. Måtte le når jeg så hull 7.. Noe av det dårligste golfhull jeg har sett. Ikke noe og lande på. Men de har vist gjort fairway litt bredere.. Men ble skuffet

Og og å

over 20 år siden

Og og å

er det meg eller er det bare en usannsynlig stor mengde med folk her inne som ikke kan reglene for bruk av og og å?? eller som rett og slett kan stave riktig...

betyr det at det er en liten andel utdannede folk eller en stor andel veldig unge folk?? (ikke at sistnevnte burde bety noe....)

Og og å

over 20 år siden

Og og å

grunnen til at jeg spør er at jeg finner svar som er fulle av feil så utrolig mye mindre troverdige enn de uten...

Irritert

over 20 år siden

Irritert

Dine egne innlegg er selv fulle av skrivefeil. Elementære ting som store bokstaver, samt opp til flere kommafeil og annet grammatisk slurv, trekker ned DIN autoritet som selvpålagt pedant...

Irritert

over 20 år siden

Irritert

Dessuten bør du lese gjennom innlegget før du sender det, slik at du slipper å sende et nytt like etterpå bare for å få med irriterende tilføyelser.

TAH

over 20 år siden

TAH

Enig med irritert.
Hva er poenget med å diskutere skrivefeil når alle skjønner hva som menes i innleggene? Ikke så morro for en med skrivevansker at han skal bli mobbet på golfforumet.

Jerker Selte

over 20 år siden

Jerker Selte

Man må være Borre-medlem for å synes at Nye Borre er en bedre golfbane. Jeg ble veldig skuffet over de nye hullene, de er korte (med 2 lange unntak), og det er målgolf som gjelder. Den gamle banen var en mye bedre golfbane i mine øyne. De nye 9 hullene er utmerket som en egen 9-hullsbane, men følelsen jeg fikk da jeg spilte der var som om man skulle tatt 9 hull fra 18-hullsbanen på Losby og latt de siste 9 utgjøres av Losbys 9-hullsbane.
Nye Borre er verken verdt turen eller pengene, spør dere meg.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her