Tiger McWould if he could
Bjarne:
det er innlegg som det du la inn nå som får andre til å generalisere.
tror du at du nå representerer den generelle holdningen til en singelhandicapper? neppe!
Snappy:
Min opplevelse av singelhandicappere er ikke helt identisk med din.
Grønt kort spillere er nok kanskje de som er dårligst til å reparere etter seg, men det kommer av erfaring, og ikke vilje.
I min klubb er mange av singelhandicapperne eldre herrer, som er utrolig flinke til å irettesette oss dødelige 10-20 hcp'ere for alle feilene vi gjør, for alle reglene vi bryter etc. mens det like ofte er dem selv som gjør de samme feilene, som f.eks ureparerte nedslagsmerker som du nevner her. Men, det samme gjelder for andre personer man opplever på banen.
jeg tror poenget er at uansett om man er singel, dobbel eller trippel(hehe) handicapper så er det personligheten og engasjementet til personen selv som styrer holdningen til både dugnad, regler, slitasje på bane etc.
Vi kan alle bli bedre til å gjøre hverdagen bedre på banen, og de som er med på dugnad gjør det på den måten, mens andre gjør det på andre måter.
det er som det ble nevnt lengre opp, frivillig å stille på dugnad.
på vår klubbs dugnad, så var det en salig blanding av juniorer, seniorer, singel og multihandicappere..... og alle gjorde en bra innsats og bidro til at banen kunne åpne allerede i helgen som var.
la oss spille golf........ :O)