Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Utstyrs leverandører

Nils Baadnes

over 22 år siden

Nils Baadnes

Noen som kan hjelpe meg med utstyrsleverandører på golfutstyr?
Helst direkteimportører. Billigst mulig.
Hovedsaklig nybegynnerutstyr.
Folket på smøla trenger nå utstyr, og vi har ingen som leverer golfutstyr på øya vår.

Sondre

over 22 år siden

Sondre

Du kan sjekk ut www.golfplayer.no
De selger helt greie sett til en billig penge. De sender det også ut til deg.

Mvh

Sondre Fure
Scangolf

Bamsen

over 22 år siden

Bamsen

Hei !!

Se på den vedlagte linken hva de gjør ved NTNU.

http://www.stud.ntnu.no/studorg/golf/

Jonny

over 22 år siden

Jonny

Bestill alt utstyr dere trenger på internett fra USA. Store og gode leverandører til ca. 25% av prisen på tilsvarende varer i pro shop i Norge. Gå sammen flere så blir frakten billigere. Gi blaffen i de "store" merkene. Billige komponentleverandører er like bra !"!

www.golfworks.com

www.tgw.com

www.mmgolf.com

Webmann

over 22 år siden

Webmann

Se etter closeouts og specials hos de fleste internettleverandører, det er så billig at du vil ike tro det.

middelsvingeren

over 22 år siden

middelsvingeren

Hei !!

jeg har kjøpt et sett fra:

http://www.dynacraftgolf.com/

Jeg kjøpte det i biter, og fikk en lokal pro til å sette det sammen. Neste gang gjør jeg det selv. Jeg ser at dere har fått tips om NTNU-golf. De har kurser (og beskreivelser på nettet) i hvordan du kan gjøre dette selv.

Vedr. Dynacraft, så er det veldig godt. Det har også fått god kritikk der slikt testes.

Navnet er Copperheads Cu irons med Grafalloy Attacklite skaft og Winn Diamond Dry-Black

De selger også alt du trenger av lim, tape, ferruler, osv.

Jeg kjøper antakelig tilsvarende Woods og Driver etterhvert

Middelsvingeren

over 22 år siden

Middelsvingeren

Hei du siste innleggsskriver!

Hvorfor bruker "mitt" nickname på ditt innlegg?? Bruk fullt navn, fornavnet ditt, initialer e.l. om fantasien svikter, men ikke skap forvirring ved å bruke andres nickname!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her