Cavalier
Har planer om å bite i det sure eple, og bytte ut bladkøllene (KZG) med Callaway X-18. Selv om de er godt over middels stygge har jeg lagt bort jålebukken i meg etter å ha prøvd de med godt resultat på rangen. Dessverre fikk jeg bare prøvd de med "uniflex-skaftet" som jeg synes var noe mykt (Høy ballbane).
For to år siden hadde jeg en gjennomsnittelig svinghastighet på 115mph med driveren, men uten å ha målt dette på nytt er jeg ganske sikker på at den er lavere i dag, sannsynligvis 105-110mph.
Spørsmålet mitt er hvilket skaft jeg skal velge, alternativene ser ut til å være:
Royal Precision Rifle Steel
Royal Precision Tour Flighted Rifle Steel
Dynamic Gold Steel
Dynamic Gold Sensicore Steel
Per i dag heller jeg mot Tour Flighted Rifle skaftene med flex på 5.5. Mens automatiske tester jeg har tatt på internett indikerer 6.5, men dette virker for meg å være et for stivt alternativ?
Ville satt stor pris på tips og hjelp i forbindelse med skaftvalget.
På forhånd takk,
Cavalier
For to år siden hadde jeg en gjennomsnittelig svinghastighet på 115mph med driveren, men uten å ha målt dette på nytt er jeg ganske sikker på at den er lavere i dag, sannsynligvis 105-110mph.
Spørsmålet mitt er hvilket skaft jeg skal velge, alternativene ser ut til å være:
Royal Precision Rifle Steel
Royal Precision Tour Flighted Rifle Steel
Dynamic Gold Steel
Dynamic Gold Sensicore Steel
Per i dag heller jeg mot Tour Flighted Rifle skaftene med flex på 5.5. Mens automatiske tester jeg har tatt på internett indikerer 6.5, men dette virker for meg å være et for stivt alternativ?
Ville satt stor pris på tips og hjelp i forbindelse med skaftvalget.
På forhånd takk,
Cavalier