Toughloose
Bakgrunn for rosen er gårsdagens årsmøte. Banen og medlemmene opplevde i fjor den værste sesongen og det utenkelige gjennom at banen ble stengt i en måned grunnet dårlige greener. Jeg fryktet derfor at det skulle ha bredt seg en misnøye blant medlemmene og et ønske om å endre profil gjennom å skjære ned på årsavgift og tilsvarende vedlikeholdsbudsjett til banen. Dette var ikke tilfelle overhodet.
Et enstemmig årsmøte vedtok forslaget om å legge på årsavgiften med 200 kroner, og stemningen var tilsynelatende lettet over at den ikke ble senket. Lettet i den forstand at det er en enighet om at banen kommer i første rekke, og at dette er prisen det koster. Dette er en mentalitet som gjør at jeg er stolt av egen klubb og har tro på fremtiden for Miklagard.
Til orientering jobber jeg innen kreftforskning med en årslønn under 300 000, har 5 år med studielån og leier en kjellerleilighet (dama studerer). Dette er derfor ikke snakk om snobberi, men lidenskap (eller galskap), og årsavgiften på 11000 kroner er en regning jeg betaler gladelig. Det er med stor glede jeg ser at det finnes så mange i klubben med samme lidenskap, (og at min Darwin-teori fra i fjor synes å stemme ;)
mvh Toughloose
Og snart åpner det!!!!