Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Edinburgh

TAH

over 20 år siden

TAH

Hei,
Jeg flytter sansynligvis til Edindurgh til høsten for å studere 1 år der. Derfor lurer jeg på om det er noen som har noen tips om baner/klubber der jeg kan melde meg inn og evt. noe om priser jeg bør forvente.
Jeg har hørt noen rykter om at det ikke er så dyrt å spille på public banene dersom man bor i byen, men jeg har ikke klart å finne ut noe om dette på internett.
Dersom noen her tidligere har bodd i Edinburgh eller andre skotske byer og vet noe om dette er jeg takknemmelig for all informasjon.

Runar

over 20 år siden

Runar

Det jeg kan si om Edinburgh er at jeg likte meg MEGET godt der når jeg besøkte byen i fjor. Men jeg skal sende mail til han jeg leide leilighet av, så skal jeg se hva jeg finner ut....

Runar

over 20 år siden

Runar

Sjekk: http://www.eusu.ed.ac.uk/home.html

Svein O Larsen - Skottland

over 20 år siden

Svein O Larsen - Skottland

Hi TAH

Sjekk denne linken. Skulle gi deg all den info du trenger.
Kontakt ogsaa Visistscotland og be de sende deg en brosjyre for golf i
Edinburgh regionen.

http://search.visitscotland.com/sitemakescotland.asp?command=multirefine&menuname=golf&location=802

wahtever

over 20 år siden

wahtever

TAH, jeg anbefaler deg og unders0ke hvor mye det koster for medlemsskap paa banene ogsaa. Det gjorde ikke jeg naar jeg flyttet hit til England, og paa noen baner er det latterlig billig for medlemsskap, typ 3.000 i aaret osv..

TAH

over 20 år siden

TAH

Tusen takk til alle som har kommet med informasjon!
whatever; det var det jeg i utgangspunktet lurte på informasjon om. Ønsker å melde meg inn i en klubb.
Sendte mail til en bane i går, og fikk til svar at det var 2 års ventetid :(

Runar

over 20 år siden

Runar

Brian - kanskje du har noen tips til TAH ??

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her