Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Billige webshops i UK

wahtever

over 20 år siden

wahtever

Noen som har noen å anbefale? Tenkte å kjøpe meg ny bag.. (og det må være i UK).. På forhånd takk!

wahtever

over 20 år siden

wahtever

Eller faktisk.. er det noen som har noen golfbagger og anbefale? helst med adskilte rom, skal ha plass til 14 køller (3 woods, 10 jern og putter), gjerne sånn at man henger dem på noe (eller et annet system for at køllene ikke skal dunke mot hverandre). Også må det være en bærebag.

Takk.

veggiss

over 20 år siden

veggiss

heh...er en post her som heter ny golfbag, hvor jeg har spurt om akkurat det samme. jeg endte opp med en sun mountain mpb, beste bagen jeg kunne finne som har akkurat det du vil ha, 14 adskilte rom og det er en bærebag.

www.sunmountain.com

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

14 adskilte rom hindrer vel ikke køllene å dunke mot hverandre?

wahtever

over 20 år siden

wahtever

Veggis, japp den var nice, ser at du kjøpte den på ebay, fant du noen webshops som hadde den også? Jeg har prøvd å søke litt men fant ingen som førte mpb.

Svein O Larsen - Skottland

over 20 år siden

Svein O Larsen - Skottland

Jeg har kjopt diverse utstyr fra www.saveongolf.co.uk som baade selger paa nett og har egen shop i Manchester. Meget god service med levering dagen etter. Vet ikke om de sender til norge men foreslaar du sender de en email og hilser fra meg.

wahtever

over 20 år siden

wahtever

Takk til alle sammen, etter å ha lest litt rundt så bestemte jeg meg for en helt annen bag faktisk, MPB så litt for stor ut, men fant denne:

Ogio Grom med individuelle rom for putter og woods, og sånn racks å legge jerna på.. ser bra ut :)

http://www.onlinegolf.co.uk/onlinegolf/images/products/Z/BGOG016Z.jpg

Svein O, så igjennom men det var så små bilder av baggene at det var vanskelig å se, bor i England så det med shippinga er ikke noe problem, takk i allefall :)

wahtever

over 20 år siden

wahtever

Nå kom baggen, det er den sexieste baggen jeg noensinne har hatt. Jeg kan trygt anbefale den til alle. Masse lommer, ballholder, scorekortholder, pegholder og blyant holder på yttersida, lett tilgjengelig når baggen bæres på rygg, sammen med kjølerom for flasker på yttersida. Ballrommet er uten glidelås og lukkes automatisk, bæremekaniskmen er genial og rommene er store.. Bagen hører hjemme på catwalken :)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her