Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Er det sant?

Kvalm

over 22 år siden

Kvalm

"Norges eldste webmaster(64) med kanskje Norges beste golfside?"

Dette skriver altså denne mannen, Roalkvam, på slutten av sin "flotte" side!

Det er vel ikke å ta i når jeg sier at det eneste som er mer kommersielt og utvannet på nettet, er disse evinnelige popupreklamene som hopper frem på alskens sider!

Ta hele "golfsiden" din og kast den i søpla der den hører hjemme. Ta for all del med deg innleggene dine her også.

Olaf E. Roalkvam

over 22 år siden

Olaf E. Roalkvam

Til Kvalm
Jeg takker for sikkert utilsiktet reklame!
mvh
Olaf E. Roalkvam

Tore

over 22 år siden

Tore

Jeg støtter Hr Kvalm 100%
Den syra kunne du spart deg for Roaldkvam.
Du fremstår som useriøs og selvisk, og innleggene dine bærer alt for ofte preg av egen vinning.
Hvor menge ganger er du refusert på andre seriøse nettsteder?
Sist gang var det de forbanna klonekøllene dine. Det er en interessant diskusjon om vi betaler for mye for merkevarer. Vi skjønner, mange av oss, at det finnes alternativer. Måten for deg å selge disse produktene og andre er å gjøre SOM ALLE ANDRE MÅ og BETALE for annonseplass, og ikke hause opp en diskusjon med referanse til eget nettsted.
Personlig skal jeg følge med hvert eneste innlegg du har. Bruker gjerne litt tid til å avsløre deg.
Du må skjønne, at grunnen til at flere av oss ikke synes særlig om innspillene dine, er at du sitter som eier og webmaster på din egen golfside hvor du selger og tjener penger på produkter til golfere.
Nettopp derfor bør du flagge meningene dine med varsomhet. Dette er ikke et forum for egenreklame.
FATT POENGET og gjør noe med det!

KLF

over 22 år siden

KLF

Merkelig hvordan denne Roaldkvam klarer å provosere så mange. Som innbitt golfer og nettleser så erindrer jeg herr Roaldkvams hyppige innlegg på "gamle" golf.no og hvor mye "hets" han fikk der.

Mener også han til slutt "kastet inn håndkleet" og sa(skrev) han skulle gi seg på nettet med sine innlegg. Nå viser det seg at han har gjort come back.

Jeg leser ikke golf.no lenger (sluttet for flere år siden) så jeg vet ikke om Roaldkvam "herjer" der lenger, men jeg kan ikke se hans innlegg på golfsiden.com. Hvorfor kjører han ikke sine svada egenreklame innlegg der blant leserinnleggene?

Forøvrig så ler jeg godt den ene gangen i året jeg dumper bort i den patetiske og ultra-amatørmessige hjemmesiden til Roaldkvam, uansett om han er Norges eldste webmaster eller ei. Hvem bryr seg egentlig om det(tror uansett ikke han er eldste webmaster med sine pinglete 64 år)

Det kanskje mest utrolige er nok, at jeg gadd å bruke noen minutter på å skrive dette innlegget........

KLP

KLP

over 22 år siden

KLP

Fælt at jeg ikke klarte å skrive initialene mine riktig i forrige heading....

KLP

Olaf E. Roalkvam

over 22 år siden

Olaf E. Roalkvam

TIL KLP
For å være helt ærlig, så forstår ikke jeg heller at mine innlegg kan provosere! Det kan være flere ting som noen ikke tåler:
Det kan hende at oldinger som jeg går inn på en side som noen krever enerett på?
Det kan være noen som ikke tåler konkurranse?
Det kan til og med være noen som av prinsipp etc. aldri har noe godt å si om noe?
Det var en som på en eller annen side, (jeg husker ikke akkurat hvilken) som sa at å opptre med fullt navn i innlegg, var å be om bråk. Det er ikke ofte man ser innlegg under fullt navn. Det anonyme spøkelset får herje fritt! Den letteste sak av verden er å skjelle ut folk anonymt. Det krever mot å stå fram med fullt navn.
Den anonyme stilen passer ikke meg. Kan jeg ikke si min mening under fullt navn, bør jeg heller tie.
Uansett så ønsker jeg alle en god golfsesong enten de spiller med kloner eller name brands, går i shorts eller knickers. Derimot setter jeg grensen ved det dere kaller saggebukser.
mvh
Olaf E. Roalkvam

KLP

over 22 år siden

KLP

Jeg tror så gjerne at du er ærlig, men det sier mer om deg enn dine "motstandere"......

Tror nok både din skjulte og åpne egenreklame provoserer endel herr Roaldkvam.

Om man ønsker å stå frem med fullt navn, initialer eller "nickname" er hver enkelts privilegie.

Når det gjelder deg herr Roaldkvam, så skriver du med fullt navn for å reklamere for din egen side. Det er min påstand.

Jeg syntes du heller burde bruke de vanlige kanalene for annonsering på nettstedene. Det betyr å betale for det! Ikke snike til seg gratis annonsering via et debattforum.

Det er vel kanskje grunnen til at jeg ikke kan huske å ha lest noe fra deg på den nettsiden jeg nevnte i mitt forrige innlegg.

God bedring!

KLP

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her