Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvilket slag/runde minnes du?

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Når man har spilt golf noen år blir det fort noen runder og slag ut av det. Hvilke slag/runder er det du tenker tilbake på når du vil få ”den gode følelsen”, eller ikke får sove og skal tenke positive tanker? Er det kun enkelte slag som for eksempel en laaang putt i hullet, en laang drive eller et go´treff med jern som lander rett ved flagget? Eller er det hele runder der du får til alle chip&putt eller er i ”sonen” og alt virker lett, eller runder der du har gode natur/sosiale opplevelser.
Jeg for min del tar frem minner om de laaange fantastiske drivene. Klarer ikke å få den samme positive effekten når jeg tenker tilbake på hele runder…det blir for mange slag å tenke på for min lille hjerne.

Picard

over 20 år siden

Picard

Personlig minnes jeg min 1-under-par-runde på Sola i fjor sommer. Håper på et par til av dem nå i sommer :)

wahtever

over 20 år siden

wahtever

Jeg hadde en morsom opplevelse for noen uker sider, jeg og en kompis skulle prøvespille en ny bane, og av en eller annen grunn så så jeg bare et utslagssted... Jeg gikk fram og pegget opp. Ved utslaget stod det 5 - 6 briter, kommentarene haglet følgelig når jeg litt usikkert pegget opp på teestedet (som var rødt, hehe). "Hey gent, you are not a woman are you?" "You know only the little ladies peg up from there".. Jeg tasset flau bakover til hvitt utslag, pegget opp og pustet en tre fire ganger.. Og slaget som kom var tilnærmet perfekt, driven endte 2 meter fra greenen på et par 4 hull. De stakkars britene blei stumme og sa noe som "we can see that you have played golf a long time" og "sorry" hehe.. Det var et slag jeg kommer til å huske en stund :)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her