Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Beste baner i vest-Sverige?

Inge Sandvik

over 20 år siden

Inge Sandvik

Hei

Hvilke mener du er de beste banene i strekningen Strømstad - Gøteborg?

Takk for innspill! :)

OB

over 20 år siden

OB

Synes Mjölkeröd og Sotenäs er bra

Lake Placid

over 20 år siden

Lake Placid

Trollhättans GK er en flott bane!! Ellers syntes jeg Torreby alltid er en fornøyelse å spille!!

Søta bror

over 20 år siden

Søta bror

Spilte Sotenäs på Søndag, og den var tørr og fin. Meget hyggelig bane. Men støtter Lake Placid om at Torreby er bra. Min favoritt om du ikke ønsker å kjøre for langt. Er det for tidlig på sesongen, eller midt i Juli bør Orust avlegges et besøk. Om du strekker deg helt til Gøteborg har du jo kanskje den aller beste : Kungsbacka

snappy

over 20 år siden

snappy

Kjør litt lenger en gøteborg... der finner du Halmstad GC.... Dette er ganske sikkert den beste banen i sverige... (Norra). Denne klubben ha to baner, begge av god europeisk standard. Norra har vært blandt de ti beste banene i europa flere år. Sødra er også god, litt kortere og ikke den samme mesterskaps preget med store greener osv. Treningsmulighetene er eksepsjonelle. Ta turen da vel.....

Mvh Snappy

Søta bror

over 20 år siden

Søta bror

Snappy
Har du andre tips rundt halmstad? Skal dit neste helg. Har spilt mest litt lengre syd, men om vi kan slippe lar vi være å kjøre så langt. Planlegger 3 runder fre-lør-søn. (3 baner)
Barsebäck har jeg spilt endel ganger, så den er ikke på programmet denne gang. (ikke meningen å kuppe forumet Inge)

Jonny

over 20 år siden

Jonny

det er vel ca 10 baner i Halmstad, Tyløsand Norra er klart best, men også Holms, Haverdahl og Ringenæs kan jeg anbefale som gode baner

snappy

over 20 år siden

snappy

Jeg ville kjørt på med en hel helg på halmstad gk.... Spill fredag på Norra, lørdag's kos på Sødra også spiller du Norra på søndagen for alt annet er en nedtur, og norra bør spilles to ganger... Holms er også bra som Jonny sier.

Mvh Snappy

Nick

over 20 år siden

Nick

Enig. Halmstad norra er ei perle. Anbefales på det varmeste.Det kan dog være litt problemer med å få starttid.

Four

over 20 år siden

Four

Har hørt at det har ramlet masse trer der etter stormen. Ikke lett å erstatte store trær så noen av hullene er kansje ikke like fine igjen.
Vet ikke hvordan repperasjonen går.

Sweden

over 20 år siden

Sweden

Stenungsund er en stor flott, svært ujålete bane.
Kungelv Kode, svært trang, men likevel fin, et par 6 hull.

Søta bror :)

over 20 år siden

Søta bror :)

Takker for gode tips! Var i Halmstad i helgen (fre-søn) og spilte :
Fredag: 1 Runde Tyløsand Sødra, 2 Runder Norra
Lørdag: 2,5 runder på Holm
Søndag: 2 runder Ringenäs

Norra banen er ranket som No 3 i Europa og var fantastisk. Litt tidlig på sesongen men allikevel veldig bra. Holm var en veldig åpen (og litt bløt) bane men bra stand. Høydepunktet ble Ringenäs på søndag. Banen var like bra som en norsk bane midt på sommeren. Tørt og fint på fairways og kortklipte raske greener.. Litt utsatt for vind, men helt klart en bane som skal få mange besøk i fremtiden

Takk for tipsene!

Søta bror

over 20 år siden

Søta bror

Til Four: Vi så kun effekter av stormen på Holm. Der var et dogleg-venstre hull nesten ødelagt av stormen. Tyløsand var helt optimal. Var visstnok større skader innover i landet enn helt ved kysten hva gjelder skog.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her