Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Musikken til PGA Tour

Flyer

over 20 år siden

Flyer

Litt på siden men jeg prøver allikevel.
Skal lage en privat familie/golffilm, og på deler av den hadde jeg tenkt å legge inn den musikken som plinger i bakgrunnen under reklamebrekk og når leaderboards vises PGA tour-en.
Noen som vet hvilken musikk dette er?

Det

over 20 år siden

Det

er vel den samme musikken som er på mange filmer med "svært dårlig kvalitet", og der andre lyder er tilsatt, jeg fatter ikke at det går an å sende sånt på TV - håper ikke Viasat betaler for den tiden.
Du setter bare i gang en datamaskin til å spille det samme om og om igjen.

Beklager - det var vel ikke det du ventet av svar men---

Bjarne

over 20 år siden

Bjarne

Hola.

Jeg jobber med endel videoproduksjon og jeg kom faktisk over den tracken på en cd. Så den også nettopp i en reklamefilm for.. hva var det. noe Redd Barna greier? Skal si ifra hvis jeg løper over den igjen - husker ikke nå dessverre.

Tragisk musikk ja - men kult å bruke til egenproduksjon :)

Trond

over 20 år siden

Trond

Ja, jeg lurer også på om jeg har hørt den musikken noe sted. Den er vel ikke særlig bra? Men sikkert billig.
Bjarne hvis du driver med videoproduksjon hva syns du om sendingene fra turneringene? Er det ikke ganske dårlig produsert? Hva med videoen på slammergolf og golf.no? Har ikke peiling på dette, jeg er bare nysgjerrig.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her