Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

European PGA Tour til Oslo!

PGA TOUR

over 20 år siden

PGA TOUR

European PGA Tour til Oslo skal spilles på Bogstad allerede i 2006 Torsdag 6 Juli til Søndag 9 Juli.
Dette ble bekreftet etter heftig møtevirksomhet mellom PGA og Oslo golfklubb.

-Det er jo fantastisk hva de klarer i Oslo først LPGA tour, nå PGA turnering i Norge og Oslo.
Det var etter min mening på høy tid ettersom Sverige har hatt Scandinavian Masters i mange år!

-Navnet på turneringen i Oslo avsløres Kl 13 i morgen.

-Spørsmål kan stilles til Oslo Golfklubb på følgende tlf 22 510560 ved daglig leder Niels Vik.

Jeg gleder meg!!

jada

over 20 år siden

jada

bekreftet , heeeeeeeeeeeeerlig!!

Kåre

over 20 år siden

Kåre

>> Navnet på turneringen i Oslo avsløres Kl 13 i morgen.

Skal vi tippe på "April Fools Invitational"?

Kåre

Morsomt

over 20 år siden

Morsomt

Hadde jo vært morsomt å sett gutta i aksjon på Bogstad Camping... Tipper flere av dem hadde scoret ned på 50-tallet..

Tanga

over 20 år siden

Tanga

Polakkene på parkeringen sørger for minst 800 ekstra tilskuere i badebukse så det skulle sikre publikumsoppsluttningen.

Regner med at turneringen går på campingens eminente minigolfbane ? noen små investeringer i nye filt osv burde være nok til å lage meget gode forhold.

booking@camping.bogstad.no

over 20 år siden

Thor Hellnæs, ikke gjem deg bak nicket Morsomt!

Dessuten gikk DU på 85 sist gang du var på Bogstad, fra RØD!
TÅPE

Enda morsommere

over 20 år siden

Enda morsommere

Fikk fra pålitelige kilder høre at Miklagard endelig har grått seg til å få holde sommerens Europatour for damer, og de betaler for det.

Morsomt

over 20 år siden

Morsomt

Navnet er nok ikke Tor, men jeg har nok gått noen dårlige runder på Bogstad, det stemmer:-) Faktisk litt mer enn 85...

over 20 år siden

OK, men det var noe Thor-aktig over denne.
Håper du har mer flaks neste gang du spiller der, her....

Tim

Thor

over 20 år siden

Thor

Skjønner at Tim mente jeg skrev den første:-) Men nå var det faktisk ikke meg! Men jeg er jo selvfølgelig helt enig...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her