Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

"Livet er herlig !!"

Runar Nyrud

over 20 år siden

Runar Nyrud

Nå er det våren !! 2 dager på rad på rangen med strålende sol, det tiner over alt, det lysner om kvelden, snart åpner Larvik, kun 3 uker igjen til årets golftur til Troon...........

LYKKE TIL med sesongen til alle dere her på Scangolf ! Når du har hatt en dårlig dag på banen husk: en dårlig dag på banen er BESTANDIG bedre enn VINTER OG SNØ !

Beklager min sprudlende optimisme hvis det er noen surpomper som ikke liker slikt ;-)

Årets oppfordring: TA DERE AV NYE SPILLERE !!! Vi trenger ALLE !!! Husk: en fremmed er en venn du ikke har truffet ennå !

ALLE er herved invitert: dersom det er noen som har lyst til å ta en runde sammen med meg - send en mail (dersom det ikke passer så skal du ikke være redd for at jeg ikke sier nei....).

Doktor golf

over 20 år siden

Doktor golf

8 runder golf i påsken har tatt brodden av den første sprudlende følelsen for meg , men jeg gleder med også til å få spilt regelmessig igjen...

herlig!

over 20 år siden

herlig!

I Mandal har vi sommergreener. 11 grader, solskinn og helt greie forhold.
Eneste minus er at vi spiller på "vinterutslag" ;)

Dag

over 20 år siden

Dag

Hei Runar!

Mine baner er dine baner.
Spill min bane, så spiller jeg din bane o.s.v.
Så blide vi blir da!!

Skal hilsen fra broder'n, Tom, som jobbet med deg tidligere hos ....
Tar gjerne en runde på Kongsberg eller Solum utover våren.

Runar

over 20 år siden

Runar

Dag: si fra når det har "blitt bra nok for greenfee" så kan vi jo alle tre ta en runde. Solum står på planen for 2005 så......

Dette med redusert greenfee når man spiller med medlemmer har jo blitt aktuelt rundt om kring (på blandt annet Kongsberg), det er jo også noe å tenke på......

Brian Phillips

over 20 år siden

Brian Phillips

Good luck with the season everyone.

I fly over to Scotland on the 12th of April. Play the Jubilee 0930 and The Old Course at 1540 on the Wednesday. The New course on the Thursday.

Conference on the Friday and then on holiday in Scotland until the 25th!!!

Cannot wait!!

Runar are you playing on Kongsbergs drving range? Evje is not opening their range until next weekend...

Brian

Runar

over 20 år siden

Runar

Brian: Gled deg !!! Det er bare SÅ bra å være i St. Andrews... MEN det vet du jo, for du har vel vært der flere ganger når jeg tenker meg om....

Nei, jeg bruker ikke rangen på Kongsberg da det er for bløtt der ennå. Jeg bruker Hokksund.l

runis

over 20 år siden

runis

husk!
det er bedre med en dårlig dag på golfbana,enn en god dag på jobben!

Tiger McWould if he could

over 20 år siden

Tiger McWould if he could

Brian,

I really hate you......

:D

/me 0ut

Picard

over 20 år siden

Picard

Livet er herlig ja.. :) Banene i Stavanger området har vært åpne hele påsken, men i dag var også alt nyklipt da jeg gikk en runde på Sola. Strålende sol, 15 herlige grader, og nyklipte tee-steder, fairways og greener. Greenene var faktisk veldig bra, og kalenderen sier mars! Joho!! :)

Verdens heldigste

over 20 år siden

Verdens heldigste

Først 4 dager snowboard på fjellet i nyydelig vær.
Deretter 5 dager golf i Torrevieja i nyydelig vær.

INGENTING slår en hærlig soldag på fjellet.
Golf er like oppskrytt som Tequila.
Avhengighet kan forekomme......

Tomba

over 20 år siden

Tomba

Hvordan var banene i Torreveja nå?
Hvilke spile du?

Tom Are

over 20 år siden

Tom Are

Hei Runar!

Gleder meg til golfen nå! Har vært i Sør Afrika og spilt 3 og en halv runde. Det er 2 uker siden nå. Det er ALTFOR LENGE siden!!! Spilte Oubaii (Designet av Ernie Els), Montagu (på Fancourt) og George golfbaner. Flotte alle sammen. Vi snakkes snart!

S

over 20 år siden

S

Og så snør det igjenn her på Møre :-(

Er nå så uendelig lei snø og vinter at jeg snart spyr. Nå vil jeg ha vår og grønne golfbaner. Hører Dere.

I oslo er det sol akkurat nå

over 20 år siden

I oslo er det sol akkurat nå

:o)

Picard

over 20 år siden

Picard

For å hive meg på være rapportene, så er det overskyet oppholdsvær og 5 grader i Stavanger akkuratt nå. Tror det blir 9 hull etter jobb selv om det er litt surt..

Picard

over 20 år siden

Picard

Være rapportene er en helt ny måte å observere været på. Men det er litt for teknisk til å gå i detalj her nå ;) (stress å skrive med plaster rundt fingertuppen! :)

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Jeg tror også det blir 9 hull på Solastranden i dag. Kan tilføye at det kan være lurt å holde slagene lave i Stavangerområdet i dag da det er meldt opp mot sterk nordlig kuling...
Vindtett tøy er obligatorisk.
Sjekket værmeldingen en gang til... tror jeg blir hjemme i sofaen

Rogaland
Nordlig sterk kuling på kysten. Skyet eller delvis skyet, enkelte regn- og sluddbyger, snø i høyere strøk. Fra utpå ettermiddagen snøbyger også i lavere strøk.

...kom mai du skjønne milde!

Picard

over 20 år siden

Picard

Er en sur vind jah. Men har så sinnsykt lyst til å spille, så jeg tror jeg gjør et forsøk. Back-nine på Sola GK er jo noe beskyttet av skog.. Kan være greit å få trent litt i vind også. Har meldt meg på Amatouren på Solastranden 31 april. Og er jeg så heldig at jeg får starte, kommer nok den treningen godt med :)

Swinger

over 20 år siden

Swinger

Hvorfor ikke trene på Solastranden da ??

Picard

over 20 år siden

Picard

Tar nok noen runder ei uke eller to i forveien, men det er begrenset hvor mange greenfeer jeg har råd til..

golftur

over 20 år siden

golftur

Har noen kompiser som akkurat nå er i scotland. I går regnet det og blåste så mye at det var vanskelig å holde seg på bena i de verste vindkastene. I dag var rapporten snø, og stengte baner.... Scotland er ikke et "trygt" land å reise på vår-golftur.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her