Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Mange forståsegpåere i golf

John Bonde

over 20 år siden

John Bonde

Er det slik at terskelen for å kalle seg ekspert, eller ihvertfall, anse seg selv som "over snittet" rent kunnskapsmessig er lavere i golf enn i andre idrettetter? Om man leser innleggene noen av trådene i dette forumet kan man få inntrykket av at det er mange "eksperter" som er med å diskuterer. De sier det ikke rett ut, men de har høye tanker om seg selv, ja det kan man skjønne.
Er det generelt sett for mange forståsegpåere i norsk golf?

wahtever

over 20 år siden

wahtever

Jeg hører hva du sier men jeg tror ikke nivået av "forståsegpåere" er noe høyere i golf enn andre idretter. Personlig mener jeg ting om det meste... og det er noe jeg tror mange andre også gjør, se på andre idretter som fotball. Uansett er det viktig og aldri ta ting for god fisk, og så lenge noen kommenterer innlegg som rett og slett er feil, så blir både leserene og forståsegpåerne dyktigere :)

H

over 20 år siden

H

Har du lest diskusjonsforum etter fotballkamper eller håndballkamper JB? Eller fulgt med i diskusjonen rundt lunsjbordet på jobben? Vi har maaaaange potensielle landslagstrenere og topptrenere innenfor de idrettene som kan alt om fotball og håndball.

Swinger

over 20 år siden

Swinger

Kjære deg JB - det er josånn det er . Vi som er eksperter diskuterer og gir fasiten, sånn at alle "de andre" kan lese og lære. De som ikke har peiling lar rett og slett vær å skrive sine plagsomt uvitende innlegg.

Er det ikke derfor det finnes slike forum - for at ekspertene skal ha et forum for meningsfull utveksling av visdom.

Picard

over 20 år siden

Picard

Nå er det vel også slik at det ofte er de ivrigste med sterke meninger som oppsøker forum som dette. Det gjør sitt til at prosenten av debatanter som mener å sitte på fasiten blir ganske så høy.. Men synes det er dette som er gøy jeg :)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her