Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nytt på utstyrsfronten i år?

Perra

over 20 år siden

Perra

Hva er nytt i år på utstyrsfronten?
F.eks. er Hogan er ute med BH-5, Cleveland med ny driver og Launcher jern, hva ellers?

Cav

over 20 år siden

Cav

Titleist Pro Titanium 905 Drivers

http://www.titleist.com/golfclubs/drivers/default.asp

Picard

over 20 år siden

Picard

Noen som har fått mulighet til å se nærmere, til og med testet de nye Titleist driverne?

Merkbare forandringer fra 983?

Four

over 20 år siden

Four

Var på Sandaker i dag og det skal vist være demo der den 5 og 6.
de sa det skulle komme flere leverandører. Ta en tur å titt/test.
Jeg skal i allefall.

Bjarne

over 20 år siden

Bjarne

Jeg falt for Taylor Made r7 - dog prisen er jo latterlig.

Kølla

over 20 år siden

Kølla

Titleist Pro Titanium 905 drivere er enda ikke hos forhandlere i USA, og da kommer de ikke til Norge før utpå sommeren. De er tilgjengelige hos Titleist, men det tar noe tid å sende ut ordrene til forhandlernettet. Pris=?????

Bjarne

over 20 år siden

Bjarne

En jeg kjenner får den nye 905'ern tilsendt om en ukes tid til rundt $600. Det spørs jo hva slags skaft man skal ha også men dette er vel vanlig retail pris.

veggiss

over 20 år siden

veggiss

fy f... $600 for en driver, det hadde jeg aldri giddi, men seff hver sin smak.

jeg kunne tenkt meg å prøve de nye bridgestone jerna, de så skremmende lekre ut på bildene fra pga messen.

koøkojjm-

over 20 år siden

koøkojjm-

har testa TaylorMade rac TP.
nydelige å slå med!
ellers ser Callaway X-tour veldig bra og pene ut.

Picard

over 20 år siden

Picard

Synes $600 virket rimelig jeg. $600 x 6,36 = 3816 Nok. Ikke værst det for den nyeste til Titleist..

Nick

over 20 år siden

Nick

Høyang kommer med ny stekepanne i år. Visstnok titanium. Gleder meg til å sette et xxx stiff skaft på den og fyre løs. Må jo bli bra

four

over 20 år siden

four

Sitter å titter.
Pene jern?. TM rac TP er helt ok. Cobera CB helt ok. Ping S59 helt ok.
Ben Hogan er pene. Wilson FI% settet er spendene/pent. Mizuno mp-32 er lekkere. Enig med Veggiss. Bridgestone J33 setta ser pene ut. Mye lekkert men min favoritt er nok Cleveland sine nye CG 2. Måtte titte litt men dess mere jeg titter dess penere. Men har ikke penger til nytt i år. Neste år kansje???. =;-)

Bjarne

over 20 år siden

Bjarne

four: ooh.. ja de nye Cleveland CG 2 ser helt vanvittig slick ut. Deilig design.. slurp

GAD

over 20 år siden

GAD

Jeg leste for noen år siden at Smith & Wesson skulle begynne å lage golfkøller. Er de på markedet, eller blei det aldri noe av?

Dick

over 20 år siden

Dick

Høyang kjøpte patentet til S&W

Rick

over 20 år siden

Rick

Det viste seg at det ikke var lov å fyre av med krutt, så hele prosjektet ble lagt på is

Four

over 20 år siden

Four

Rick.. ja den var det krutt i. Hahahah

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her