Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Åpen range i Oslo-området?

Judy

over 20 år siden

Judy

Noen som vet om noen driving range i Oslo-området ++, som er åpen før påsken er over?

Dag

over 20 år siden

Dag

Holmsbu Golfbane på Hurum har rangen åpen. 6 mil fra Oslo

Dag

over 20 år siden

Dag

Den var i hvertfall åpen på Skjærtorsdag..

Judy

over 20 år siden

Judy

Takk!
Er den bra?

Dag

over 20 år siden

Dag

Hva er bra da? Det er litt bløtt på bakken, så det er ikke noe ballplukking i påsken. Nå stikker jeg for å slå ut noen baller før det blir tomt!

jove

over 20 år siden

jove

Grorud er åpen.

Four

over 20 år siden

Four

Tipper Groerud er Hyppe på "Dinarer". har hørt at ikke økonominen er som den skal??. Noen anders som har hørt noe??.

EH

over 20 år siden

EH

Hvilken klubb er ikke "Hyppe på dinarer"?

Det synes rimelig idiotisk å diskutere hvilke baner som har god og dårlig økonomi på denne måten, kfr andre linker på dette forum. Det virker som om enkelte her inne kun ønsker å rakke ned på klubber som sliter med et eller annet. Gjør dere selv en tjeneste, prøv å let etter positive ting i deres egen hverdagen og hos de klubber som gjør så godt de kan for å tjene nok penger til at vi kan drive vår altoppslukende hobby. Jeg er enig i at enkelte klubber lykkes bedre enn andre, men slik er det over alt. Noen skaper det produktet vi ønsker oss til en akseptabel kostnad andre klarer det ikke. Hvordan er det med din egen økonomi? Har du behov for "dinarer"? De aller fleste av oss har det og jeg synes det blir rimelig usaklig å henge ut den vanlige mannen i gata som faktisk må jobbe 220 dager i året for å få endene til å møtes.

Putte

over 20 år siden

Putte

Å hjælp... En arme sjel lurer på hvordan ståa er med en klubb og så kommer ordgyterne umiddelbart på banen og rakker ned på en skarve informasjonssøkende sjel... Patetisk... Kanskje på tide at jeg starter en ny Miklagard-tråd, som kan være en sullik-magnet, s.a. de andre trådene kanskje kan få være mer i fred for tullingene?

Four

over 20 år siden

Four

EH, Hvor trykker skoen?.
Det var kun noe jeg har hørt. Derfor dette forumet til kansje å bli litt mere opplyst. Tror ikke TV Hjelper deg tar saken. Håper ikke hele påsken ble ødelagt for deg. Som Putte sier jeg var bare ute etter litt info. Derfor ???? tegnene. Hørt noe som du kansje vil dele med oss ang Grorud??

EH

over 20 år siden

EH

Four:
Skoen trykker på golfsportens Se&Hør. Er det viktig å vite hvordan økonomien i andre klubber er så er dere vel slike som snoker i skattelistene for å finne ut hva noboen tjener også.

Jeg har ingen kjennskap til økonomien i Grurud GK og har derfor ingen info å dele.

Mulig jeg misforsto ditt informasjonsbehov, men hvorfor stiller du spørsmålet. Driving rangen er åpen uansett?

Putte : ??????

Info

over 20 år siden

Info

Treningsfeltet på Nøtterøy GK er åpent. Banen skal etter ryktene åpne neste lørdag.

Er den det??

over 20 år siden

Er den det??

Er Driving rangen på Grorud åpen?? Kan ikke se at hjemmesidene er oppdatert med dette. Noen som kan bekrefte??

Four

over 20 år siden

Four

Jeg er nyskjerig av natur. Hører jeg noe så hender det jeg spør.
Driving rangen er oppe og himmen blå.
Og takk putte. Du traff spikern.
Hilsen Håvik. =;-)

EH

over 20 år siden

EH

Jaja putte og Four. Jeg skal ikke være så vanskelig. Vi har alle behov for noe bakgrunnsinformasjon innimellom. Jeg skal slutte med den type kommentarer. OK :-).

Jeg ønsker dere begge en hyggelig og framgangsrik golf-sesong.

The Ranger

over 20 år siden

The Ranger

Hva med Ballerud, Haga, Losby? Noen som vet om disse har planer om å åpne rangen snart?

Plussgrader om natta er balsam for en utolmodig golfsjel..

Four

over 20 år siden

Four

Var på Losby i går å sjekket.
De holdt på og brøytet snø og spredde "sot".
Åpner nok ikke på en stund

OB

over 20 år siden

OB

Ja, rangen på Grorud er åpen. Var der både søndag og i går...fantastisk vær og fine forhold.

Runar Nyrud

over 20 år siden

Runar Nyrud

Hokksund Golfpark har åpen range. Bekreftet pr. tlf. i dag kl. 12.17

Nissen

over 20 år siden

Nissen

Sjekket akkurat med telenor og de mener den samtalen må ha funnet sted kl 12.18 og IKKe 12.17 som oppgitt i innlegget ditt Runar.

Dag

over 20 år siden

Dag

Solum åpnet rangen 28/3

Four

over 20 år siden

Four

Hauger åpent i dag og Losby åpener i morgen. Have fun

Gønner'n

over 20 år siden

Gønner'n

Miklagard åpner også rangen i morgen (lørdag).

Elgen

over 20 år siden

Elgen

Kjekstad åpner range og kafe denne helgen.

TT

over 20 år siden

TT

Rud/Hauger og Haga har åpnet range'n. Lommedalen GK åpner på mandag, Ballerud åpner på tirsdag.

Gunnar

over 20 år siden

Gunnar

Blir det range på Ekeberg i år?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her