Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfåret 2005?

Spennende

over 20 år siden

Spennende

Nytt golfår foran oss nå, slett ikke lenge igjen.

Men hvem blir dominerende på norske P4 og A-tourer?

Kommer Bjørnstad tilbake for å dominere, eller er det kanskje noen av juniorenes tur??

Facit

over 20 år siden

Facit

Bjørnstad vil nok dominere P4 Tour, med Rojahn og Hagen hakk i hel. Dessuten tror jeg vi vil se ungguttene Thorp og Børsheim slå skikkelig igjennom.

Tiger Would if he could

over 20 år siden

Tiger Would if he could

Jeg tror Yngve Johannessen kommer til å regjere i år.
han er liten og tykk med tynt hår, og det virker veldig distraherende på motspillerne.....

/tiggr out

KK

over 20 år siden

KK

Styrkeprøven kommer i år på første P4-tour på Meland.
Da får man se hvem som er gode golfspillere eller ikke.
Tipper hjemmespilleren Børsheim kommer til å vinne.
Og at noen andre lokale spillere kommer til å overraske.

Nick

over 20 år siden

Nick

Jeg tipper fjordårsvinner på P4 Thomas Hansen, Østmarka, kommer til å gjøre det bra. En meget dyktig spiller som det endelig løsnet for i fjor.

Tig Woo

over 20 år siden

Tig Woo

Jeg tror Marius Thorp vil gjøre det bra på P4-tour dette året. Men også Bjørnstad, Rojahn, Børsheim og Leanderson vil gjøre det bra!!!!!!

ego

over 20 år siden

ego

bryr meg fryktelig lite om hvordan det går med golfbomser som deltar i den ooo store P4-touren. ser mer fram til å endelig få svinge køllene selv!

Sutte McPutte

over 20 år siden

Sutte McPutte

Jeg har også tro på rookien Yngve Johannessen. Han har visstnok et vanvittig potensiale selv om han nærmer seg 30, blir veldig spennende å følge!

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Ikke glem William Hatle da

Swinger

over 20 år siden

Swinger

Se opp for André Thorsen

Kalle

over 20 år siden

Kalle

Jeg tror Yngve Johannesen kommer til å bli dominerende i år, blir spennende å følge han.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her