Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Taylor made 200 serie - Bra?

Kølla

over 22 år siden

Kølla

Ser at TGW har lav pris på de, $399.00 med bag. Noen som har erfaringer med denne 200 serien?

Per Kristian

over 22 år siden

Per Kristian

Sjekk ut golfreview.com for brukererfaringer på ALT av golfutstyr. TM 200 får gode kritikker. Sjekk også ut Top Flite XL2000, glimrende score hos golfreview og meget billig hos TGW.

Køllekalle

over 22 år siden

Køllekalle

TM 200-serien er en navneendring på gamle TM supersteel. Den like bra og dårlig som alt annet.

Skal du gjøre et megakjøp på topp jernkøller så prøv Wilson Mendrella jern hos Golfsmith, nedsatt fra 699 til 299 USD. Disse brukes bl.a. av Padraig Harrington.

http://www.golfsmith.com/ps/ppage.php?stynum=W304

Tommy Nergård

over 22 år siden

Tommy Nergård

Hei Kølla...
Kjøpte TM200 4-SW med stålskaft (R80) sent siste høst og har bare fått testet de ut èn runde på Larvik i november og innendørs noen ganger nå i vinter. Det kjennes bra ut og runden på Larvik ble en av sesongens beste. Så langt er jeg godt fornøyd. De gir en bra følelse og jeg mener at jeg slår litt lengre og rettere enn tidligere. Uansett er dette kun en følelse (ikke det at man skal undergrave det) og mer erfraring vil jo komme etterhvert som jeg får spilt litt med de. Tøffe er de jo også :)
/Tommy

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her