Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Callaway X-18 pro versus X-tour

AlbaTrost

over 20 år siden

AlbaTrost

X-18 pro series er støpte, ganske store, lettspilte og har ikke den typisk klumpte Callaway-formen.

X-tour er smidde, har knøttsmå hoder og ser skikkelig brede og alt annet enn elegante ut når du adresserer.

Hvilke er best av disse to for Ola Golfer ???

hm

over 20 år siden

hm

X-18 PRO uten tvil, X-tour har de minste køllehodene jeg har sett. Ville helle hatt bladkøller. som du sier ved adresering ser de helt for jæ...lig ut

Nabbius

over 20 år siden

Nabbius

hm, du juger for du har ikke sett dem. De er ikke på salg ennå, hverken i USA eller her.
Hvis du er heldig får du dem på e-bay, men der har prisene vært helt crazy. Har sett bud på over 5000 dollar for de aller første, nå går dem for rundt 3000. Og jeg er 100% sikker på at ingen i Norge har fått tak i noen ennå.....

hm

over 20 år siden

hm

Det vet du lite om, har sett dem i spill (Prototype) og holdt de i hånda, testkøllene er kommet.

5000 dollar, dette blir jo latterlig, du får dem for 999 dollar i Usa, fra 10 April som release dato Iusa og resten av verden.

Vær forsiktig med å kalle folk for løgnere når du ikke vet hva du snakker om

hm

over 20 år siden

hm

Sånn ser de ut

http://www.tgw.com/customer/category/product.jsp?SUBCATEGORY_ID=5900

Nabbius

over 20 år siden

Nabbius

Pøh, jeg tror du juger likevel. Her inne er det så mange som kan så utrolig mye og som har såååå lave hcp.
Men ute på banene hakker dere i vei til trippelbpgey og sure miner.

hm

over 20 år siden

hm

Du kan tro hva du vill, diskuterer ikke med uvitende som deg.

du er 100% sikker på at ingen i Norge har dem, går det ann....

Nabbius

over 20 år siden

Nabbius

det går an å være sikker, det går også an å ta feil.
Siden du tydeligvis er uenig kan du fortelle meg hvem som har dem og hvor du har sett dem så kan kanskje jeg dra å se på dem også.....

hm

over 20 år siden

hm

Tror ikke du vet hvem du snakker med.

Ring Losby ved John Uppard, X-tour testkøller kommer til Norge Onsdag 30 April (ca)

2 uker ca, er de altså klare for publikum

Løp og kjøp

over 20 år siden

Løp og kjøp

http://www.golfsmith.com/ps/ppage.php?stynum=call4960&PHPSESSID=8d94c75fbddc371c7c29040d06503d0e

999 USD og så kan dere se på bilder. 5 forskjellige

Leveres fra midten av april

LØP og KJØP

hm

over 20 år siden

hm

løp og kjøp:

Kan man få dem "custom fit" via custom fit?

Nabbius

over 20 år siden

Nabbius

hm, du svarer ikke på spørsmålet mitt. Det er lenge til 30 april. Tror du er en av disse bløffenissene her som vet alt og kan alt.
Hjelper ikke om de kommer hit om to uker, du har ikke sett dem likevel. Bare bløfer. Kom med noe konkret hvis du har prøvd dem.

"Tror ikke du vet hvem du snakker med." Hvem snakker jeg med da ? Phil Mickelson på norsk ???

LURER ?

over 20 år siden

LURER ?

Mener og ha lest en plass att CALLAWAY har som polikk og ikke selge køller og utstyr på internett. Har dette blitt endret no ??

LURER ?

over 20 år siden

LURER ?

Skall selfølgelig vere POLITIKK

TURER

over 20 år siden

TURER

Callaway er en produsent, de selger bare til grossister som selger videre til detaljister.
Det er detaljistene som selger på internett, og det har de gjort i alle år.

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

Noen produsenter krever at nettbutikker ikke oppgir prisene direkte (på nett). De fleste omgår dette ved at du får opp prisen ved å legge produktet i handlekurven eller send en epost forespørsel (og får automatisk svar).

Golfer

over 20 år siden

Golfer

Jeg hadde gleden av å prøve X-tour jernene på golfmessen i Orlando. Spiller selv med X-18 pro series til daglig. X-tour jernene er flotte å se på, noe mindre enn X-18, men ikke mye. Treffen i jernene er meget bra, skulle jeg sammenlikne ville jeg si det likner Mizuno. Til informasjon testet jeg 7 og 8 jern med S-300 stålkaft.

Bluff-hunter

over 20 år siden

Bluff-hunter

Hvor prøvde du X-tour-jernene, "hm" ???

Golfer

over 20 år siden

Golfer

De prøvde jeg på den store golfmessen i Orlando i slutten av januar. Callaway hadde et mål om å presentere både X-tour jernene der og sin nye ERC driver, men klarte bare å presentere jernene.

greenkeepern

over 20 år siden

greenkeepern

Skal kjøpe meg Callaway X-18 pro series. fant dem på www.golf-direct.co.uk til en pris av 499£ eller ca 6000 kr

Big Smiley

over 20 år siden

Big Smiley

Alle som synes X-tour er stygge køller å se på bør gå å legge seg!
Har testet dem en gang og de er utrolig pene å se på og kanskje de beste jernene jeg har prøvd.
Til alle dere som velger å kjøpe Callaway X-tour: Dere gjør et meget bra valg av køllehoder, sørg bare for å få best mulig skaft på dem så er de utrolig gode.

Til alle dere som mener X-tour er dårlige køller.
Hvorfor tror dere Phil Mickelson spiller på disse jernene? Fordi de ikke er gode å slå med? Neppe.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her