Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

JAXX - noen meninger ?

JanB

over 20 år siden

JanB

Er det noen som har erfaring med dette køllemerket?

Jerker Selte

over 20 år siden

Jerker Selte

Ja, jeg har (eller dvs, kona) - hun har 26 i hcp er er fornøyd med køllene. Det er nok et midt på treet merke med gode produkter til OK pris. Funker bra for de med hcp fra 15 og opp såvidt jeg kan bedømme.

Svein O Larsen - Skottland

over 20 år siden

Svein O Larsen - Skottland

Fikk akkurat inn 2 sett med Jaxx koller ( 17 deler inkl irons, driver,woods, bags etc) som jeg har bestillt til 2 av mine gjester som kommer like etter paaske. Betalte £ 89.00 per sett og ble levert paa doren dagen etter. Skal teste ett av settene i lopet av helgen aa gi deg en tilbakemelding, men ifolge forhandleren saa er det helt greie koller for hoy/mid hcp'ere.. For mer info. sjekk ut www.saveongolf.co.uk

Hilsen Svein

Alby

over 20 år siden

Alby

Kjøpte en wedge og en Hybrid/Rescue fra golfplayer.no og er meget fornøyd, ikke minst med prisen. Bra kvalitet, bra skaft, bra design.. ingenting å utsette.

Thor-Erik

over 20 år siden

Thor-Erik

Jeg spiller på et jaxx helsett kjøpt på www.golfplayer.no mai i fjor og er meget fornøyd. Hadde rundt 30 runder forrige sesong i tillegg til en uke i La Manga for 3 uker siden. Settet har virkelig fått prøvd seg og til den prisen må jeg si at settet er utrolig bra! Baggen og putteren var så som så, men kjøpte før La Manga en super putter og bag i samme merke fra samme sted, og jeg har overhodet ingenting å utsette. Hvis JanB vurderer å kjøpe- løp å kjøp:-) PS! Driveren og woodene i settet (husker ikke betegnelsen på settet dessverre) er utrolig bra!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her