Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvem har best utvalg av puttere?

My back!

over 20 år siden

My back!

Hvor og hoss hvem finner jeg best utvalg av puttere? Tenker på innendørssenter osv... (fremedels vinter)

Jeg skal ha meg en mageputter eller helst enda lengre pga ryggproblemer, slike puttere må jo passe og jeg som er 191 cm høy har problemer med å finne en som passer, hvertfall i proshopper rundt omkring, men jeg regner med det finnes noen som kan tilpasse slike? har kan ut på fornebu bra utvalg eller er det stort sett bare "køllemaker" merker?

Hei på deg

over 20 år siden

Hei på deg

Tror køllemakeren på fornebu har et bra utvalg av puttere, men om han ikke har går det som regel ann å bestille i en eller annen proshop, evt fra USA, der er det veldig my billigere enn i norge(jeg vet ikke prisene på mage-puttere, men regner med at de er billigere, som alt annet derfra!)

Lykke til med letingen.

Four

over 20 år siden

Four

Nei, det har han ikke. Vent til Pro Shopper åpener. Årets nyheter har ikke kommet enda men de kommer nok snart. Synes ikke pro shoppen på Fornebu har bra utvalg men kansje det er noe spendene på messa der i April.

Four

over 20 år siden

Four

Men kansje han kan bygge en til deg?? tilpasset. Det kan jo være løseningen. Er vel en køllemaker på Sandaker senteret også?. Prøv begge om du bor i nærheten.

Hei på deg

over 20 år siden

Hei på deg

Til Four
Jeg beklager om jeg ga feil info ang. køllemakeren på Fornebu og putter-utvalget hans.

Ja det stemmer at det er en køllemaker på Sandaker Golfsenter. Om du ønsker kan man også bestille køller i Pro-shopen der. Snakk med Hasse, han er veldig flink på utstyr!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her