Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hva slags grip er "best"?

grepa kar

over 20 år siden

grepa kar

Dett er er selvfølgelig en smak og behag sak, men hva slags grip er det meste populære på "Touren" i dag?

Hva slag grip bruker du?

Picard

over 20 år siden

Picard

Golf Pride V-55 Cord er gripet som blir levert som standard på alle Titleist køller. Helt klart min favoritt. Jeg spiller med et Callaway X-14 Pro jernset, med driver, wood, wedger og putter fra Titleist. Jeg har nå fått montert V-55 Cord på mine Callaway køller også :)

Tror Golf Pride er ganske store på Touren også, skriver hvert fall så på sine nettsider www.golfpride.com

Roger

over 20 år siden

Roger

Jeg har planer om å bytte grep på mine Callaway X-12, er det bare å bestille Golf pride grep og montere?

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Ja. Det finnes mange forskjellige Golf Pride grep, men Tour Velvet er det som selger mest. Men også på denne ene modellen har du valg du må ta, med hensyn til størrelse og round/ribbed.

Picard

over 20 år siden

Picard

Går sikkert greit å sette på selv. Men jeg for min del leverer køllene inn til proshoppen og får dem til å gjøre det. Da viser de gjerne hva de har inne, og nevner hva de kan få inn. På den måten får du testet grippet også. Trygt og lite stress :)

Calle

over 20 år siden

Calle

Noen med forslag til nett-butikker som selger Golf Pride grep og som ikke tar utrolige $95 i frakt for 10 grep som Golfsmith.com gjør?
Eller er det kanskje ikke så lurt å legge inn en bestilling med kun grep fra USA...??

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Tror Børje på nettogolf.com har Golf Pride grep til en rimelig penge, og ikke alt for høy frakt.

Calle

over 20 år siden

Calle

Takk for tipset, men jeg har snakket med Børje og han har Kelmac og Avon.

For å være mer spesifikk så er jeg ute etter Golf Prides New Decade MultiCompound. Vet at de har det hos CustomGolf på Fornebu, men til en ganske høy pris. På Golfsmith.com koster disse $5,65, men her må frakt regnes inn. Kan hende det til syvende og sist er like greit å bruke CustomColf, men jeg vil sjekke først.

Så fortsatt; er det noen som kjenner til nettbutikker i USA som har disse grepene med en rimeligere frakt enn Golfsmith.com??

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Dynacraft har de til $5.54, men jeg vet ikke fraktprisen.
http://stores.yahoo.com/dynacraftgolf/demu.html

Rændy

over 20 år siden

Rændy

De billigste fra Golf pride er de beste. Ser også at mange tourspillere bruker disse . koster 1,5 dollar i innkjøp. Tynn gummi gir god kontakt med stålet slik jeg føler det, de kan slites noe fort ..

Jeg liker ikke kord grep så mye. De blir ofte glatte av vann/regn eller svette for meg.. (sikkert bra når du har kaddy til å tørke hele tiden).

hm!

over 20 år siden

hm!

Noen som har prøvd Winn Excel XF? eller Winn XF harmony?

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

Calle,
jeg fikk kjøpte akkurat en wood med golfpride v50 grep fra Børje ...

:-)

Esposito

over 20 år siden

Esposito

Har akkurat kjøpt grep grep hos www.golfworks.com
Hentet de på posten (lå i boblekonvolutt)
Jeg tror du havner på under $10 for 8 grep (ground shipping,det gikk raskt) De har Gofpride Decade (sort/rød). og koster $5,65 pr.stk.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her