Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Brovolds køller?

Bare lurer

over 20 år siden

Bare lurer

Er det noen som vet hvilke Nike køller Brovold spiller med

Rotus

over 20 år siden

Rotus

Vet ikke , men for oss amatører er vel det lite viktig. For det første er nesten "umulig" å spille med. For det andre er de ikke til salgs i proshoper. Men som sagt , jeg vet ikke.

Bare lure?

over 20 år siden

Bare lure?

Som du ser av navnet mitt så "Bare lurer" jeg på dette. Selv om Brovold er profesionell behøver han ikke ha køller som er nesten "umulig" å spille med. Dersom de er så umulige å spille med er det kanskje grunnen til hans ustabile spill. Se på Phil Michelson. Han er god med spiller med lettspilte Callaway køller. Og her her kjernen i hvorfor jeg bare lurer. Er det riktig av Brovold å spille med Nike køller. Ingen køller av dette merket har høy spillbarhet. De første køllen som Nike produserte var for Tiger, og som Brovold selv sier til en Fredrikstad avis i dag "Det er bare en Tiger". Kanskje Brovold ville spilt mere stabilt med Callaway?

Rotus

over 20 år siden

Rotus

Det er ikke det jeg sier, jeg sier at det er nesten "umulig" for oss amatører og spille med. Men hvis du bare bare lurer er det helt greit.

Stian

over 20 år siden

Stian

Nike prototype half cavity back...

- Det blir ikke noe hyllevare jeg får i hendene. Alt støpes og bygges fra grunnen. De køllene som passet meg best, har jeg aldri sett før, sa Brovold i begynnelsen av januar.

Mer her:

http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/golf/article944610.ece

Bare Lurer

over 20 år siden

Bare Lurer

Stian : Takk!

Rotus: Ser du?. Det går bra å gi saklige svar også.

Rændy

over 20 år siden

Rændy

Mye synsing her, gutta på touren bytter ofte hvis de føler noe går bedre. Phil spiller ikke de nye Callaway jerna, men prototyper som ser ut som de nye X 18 og som det av markedsføringsformål er hensiktsmessig at forbrukerren tror han spiller med.

Akkurat som tiger hele tiden har spilt Nike prototyper som er spesialtilpasset hans ønsker og som ligner på hyllevaren Nike pøser ut.

Ernie Ho

over 20 år siden

Ernie Ho

Phil M. Spiller med X-tour.
Det samme gjør Annika Sørenstam

De ligner X-18, men er noe mindre og de er smidde.

De kommer i salg om ikke alt for lenge. Dvs foreløpige prototyper.

call home

over 20 år siden

call home

Ernie Ho, vil det si i år?

Ernie Ho

over 20 år siden

Ernie Ho

call home: Ja

Se : http://www.bhmgolf.com/desc.ydev?prod_id=8822 :

"Callaway X-TOUR Irons Availability
Date Available: Friday, April 15
Availability: Now Taking Pre Orders! "

Se også
http://www.golfskiwarehouse.com/ProductInfo.aspx?productid=2014
http://www.golfsmith.com/cm/forum/view.php?site=gsif&bn=gsif_oeminfo&key=1107320748&first=1109007791&last=1109007791
Pris $999

Phil the smiley

over 20 år siden

Phil the smiley

Til Rændy.

Har du noe som helst peiling på det som kalles golfkøller?
Eller golfutstyr for den saks skyld?
Det er godt mulig alle proffene spiller på prototyper, men det er bare et par måneder de kan kalles prototyper før de kommer i salg i butikkene.

Ernie Ho

over 20 år siden

Ernie Ho

call home : sjekk også Callaways egen hjemmeside. De skriver:

X-TOUR IRONS
It’s one of the most talked-about debuts on tour this season – an iron with forged precision and feel, Callaway Golf forgiveness and playability. The new X-Tour Irons are now in the bags of players like Phil Mickelson, Annika Sorenstam and Charles Howell III, and later this spring they’ll be available at a retail location near you.

http://www.callawaygolf.com/EN/Feature.aspx?feature=10

H

over 20 år siden

H

Phil the smiley, sjekk denne:
http://www.golfdigest.com/equipment/mybag/index.ssf?/equipment/mybag/gd200405lovebag.html

Utklipp:
My wedges are a 50-degree Titleist Vokey prototype and 55- and 60-degree Titleist Larry Bobka prototypes.

Ut på tur

over 20 år siden

Ut på tur

Prototypen vil alltid forbli prototype. Sjelden masseproduksjonen blir helt lik prototypen

Parnevik är kung

over 20 år siden

Parnevik är kung

Til H
Vad mener du entligen med innlegget mot Phil the smiley, jag fattar nämligen inte ditt poeng?
Ska du bäkrefta vad Phil the smiley säjer eller kritisera ¨honom?
Jag tycker ditt innlegg är jättedårligt, för det varkar som om du ska kritisera honom, men du bäkreftar bare vad han säjer!
Ja, dom är prototyp, klubborna til Love III, men är det dermed säkert at dom aldrig, ska massproduceras??
Vet du det här?
Phil the smiley har bara sagt at proffsspelarane spelar på prototyp, och at er klubbor ska massproduceras efter kvart.
Jag fattar verkligen inte ditt poeng!

H

over 20 år siden

H

Nå kritiserte jeg vel ikke Phil så hardt. Saken er som "Ut på tur" skriver at noen prototyper aldri kommer ut i masseprod i akkuarat samme modell som prototypen, mens andre modeller gjør det. 55- and 60-degree Titleist Larry Bobka er ennå ikke å se på Titleist hjemmesider.

Synd med 74-runden til Kungen din i kveld. Han raste jo nedover scoreboardet, nesten en "Brinck" som vi nordmenn sier. Skjedde ikke det i forrige turnering også. To gode runder også sprekk. Får håpe han gjør det bedre på siste-runden. ;-)

Parnevik är kung

over 20 år siden

Parnevik är kung

Ja, det är möjligt Jesper inte har spelat bra dom siste åren, men han har spelat inn mer kronor enn non norrbagg. Och en ting til. Davis LoveIII har bara TRE prototyp-køller i bagen, resten är vanliga Titleist-klubbar.
Ah, hva kul du är, dissar meg fordi jag är svenska, hur många norrbagger har haft en seger på European-tour, ingen. Sverige har många!! Hur många norrbagger är det på European-tour? tre, Sverige har över 30, så du ska inte vara så där frekk!!

H

over 20 år siden

H

;-)
Lugn min venn. Du må ikke bli så sint pga. et par fleiper, siden du gikk litt hardt ut med en gang. Ikke vondt ment fra min side.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her