Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Billig og bra?

Roger

over 22 år siden

Roger

jeg er nybegynner og skal kjøpe meg et nytt sett til meg og min kone og mine barn, de er 5 og 10 år. Er det verdt pengene og kjøpe dette på www.pinemeadowgolf.com eller er det bortkastet penger. Hvis det er bra, hva anbefaler dere meg å kjøpe?

Billig og bra.

over 22 år siden

Billig og bra.

Du kan trygt kjøpe køller fra Pinamedowgolf, du får mye for pengene. Det finnes et golfsenter i Bergen som selger Acer køller som er identisk med de fra Pinamedowgolf. Se følgende link http://www.golfsenter.no/proshop/index.html Jeg har testet både Callaway, og Acer sine køller, og jeg kan ikke si at forskjellen var stor om. Det finnes sikkert mange som mener at "Kloner" av kjente merker ikke har samme kvalitet som orginalene, men de er jo stort sett produsert ved de samme fabrikkene i østen. (Ja jeg vet at dette ikke gjelder Callaway og noen andre merker som produseres ved egne fabrikker av samme materiale, og produksjonsutstyr...)
Lykke til med nye køller (eller kloner).

Hakke H.

over 22 år siden

Hakke H.

Bortkastede penger ! Sett deg mer inn i hva som er bra og hva som er dårlig før du bestemmer deg. Sjekk driver debatten i debattforum for å få tips til hvor du kan kjøpe bra og billig.

Olaf E. Roalkvam

over 22 år siden

Olaf E. Roalkvam

Hakke H.
Snakker du for din syke mor?
mvh
Olaf E. Roalkvam

Tobben

over 22 år siden

Tobben

Bestilte køller fra Pinamedowgolf idag, en "klone" av Callaway X-16 som jeg prøvde forrige uke. Det er moro med pakker som kommer i posten. I allefall golfpakker! Kjøpte også en putter og en $50.00 driver. Så får vi se. Noen som vet av kurrante bagger på nettet her i Norge?

Hakke H.

over 22 år siden

Hakke H.

Olaf "Pinemeadow" Roaldkvam
Du prater bare tull som vanlig. Alle forstår at du kun er ute etter billig markedsføring av ditt billig importerte billigmerke. Har du ikke råd til å markedsføre importen din på en skikkelig måte ? Selv har jeg ingen ting med denne peanøtt bransjen å gjøre. Men jeg forstår så mye at med den avansen du har skal du omsette for flere millioner kroner per år for å få en dårlig industriarbeider lønn. Og det kan du bare glemme !

Til webredaktør
Skal ikke dette være et seriøst debattforum om interesante golfspørsmål ? Du bør snart stoppe den Roaldkvam eller hva det er han kaller seg, som kun er ute etter å markedsfører den billige "dritten" sin....

Olaf E. Roalkvam

over 22 år siden

Olaf E. Roalkvam

Til Hakke H.
Til din orientering så importerer jeg ikke golfutstyr overhodet.
Dette burde du ha sjekket før du uttalte deg.
Hvem representerer du egentlig?
mvh
Olaf E. Roalkvam

Fersking

over 22 år siden

Fersking

Tobben, ser at du har kjøpt akkurat de køllene jeg har tenkt på
å kjøpe!
Hvordan er erfaringene så langt? regner med at du har fått dem, og
prøvd dem på en eller annen driving range...

Tobben

over 22 år siden

Tobben

Køllene er gode som gull, du kan få teste de om du tar en tur på Sandaker senteret en kveld.

Fersking

over 22 år siden

Fersking

Takk for tilbakemelding, Tobben. Svært vennlig av deg å
tilby kølletest. Passer litt dårlig nå i påsken, så jeg tror nesten
jeg bare skal ta sjangsen på å bestille køllene!

Tobben

over 22 år siden

Tobben

God påske til deg også ferskingen.

Fersking

over 22 år siden

Fersking

Påsken vel overstått, og de nye Acer'ne ankom i går. Har selvsagt testet dem ut, og dette virker *meget lovende*. Kan knapt vente med å få gått en runde. Bestilte 3-PW settet + SW, AW og en passende spoon. Angrer bare på at jeg ikke også tok med en driver, det hadde sikkert blitt minimalt med ekstra fraktutgift... Menmen, jeg berhersker overhodet ikke drivere, så kanskje like greit at jeg holder meg til spoonen en sesong eller flere til...

Interessert

over 22 år siden

Interessert

Hei Fersking. Hvor mye kom denne "golfpakken" på i norske kroner inkl. frakt og moms? Måtte du betale moms på frakten? Vurderer selv å gå til anskaffelse av X-16 kloner.

Fersking

over 22 år siden

Fersking

"The jury is still out on that one", Interessert... Har ikke fått regning fra hverken kortselskap eller moms-myndigheter ennå, så jeg vet ikke hverken om det er moms på frakt eller hva slags dollar-kurs som ble brukt. Men mitt "worst case" overslag sier meg at det blir ikke over 3000,- til sammen.

Du kan jo bare gå til pinemeadowgolf.com og "simulere" et kjøp, så ser du hva summen blir, og hvor mye du må betale i frakt.

PS. Jeg valgte andre grep enn "default", som betød 3 USD ekstra per kølle hvis jeg husker rett.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her