Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Billig og bra?

Roger

over 22 år siden

Roger

jeg er nybegynner og skal kjøpe meg et nytt sett til meg og min kone og mine barn, de er 5 og 10 år. Er det verdt pengene og kjøpe dette på www.pinemeadowgolf.com eller er det bortkastet penger. Hvis det er bra, hva anbefaler dere meg å kjøpe?

Billig og bra.

over 22 år siden

Billig og bra.

Du kan trygt kjøpe køller fra Pinamedowgolf, du får mye for pengene. Det finnes et golfsenter i Bergen som selger Acer køller som er identisk med de fra Pinamedowgolf. Se følgende link http://www.golfsenter.no/proshop/index.html Jeg har testet både Callaway, og Acer sine køller, og jeg kan ikke si at forskjellen var stor om. Det finnes sikkert mange som mener at "Kloner" av kjente merker ikke har samme kvalitet som orginalene, men de er jo stort sett produsert ved de samme fabrikkene i østen. (Ja jeg vet at dette ikke gjelder Callaway og noen andre merker som produseres ved egne fabrikker av samme materiale, og produksjonsutstyr...)
Lykke til med nye køller (eller kloner).

Hakke H.

over 22 år siden

Hakke H.

Bortkastede penger ! Sett deg mer inn i hva som er bra og hva som er dårlig før du bestemmer deg. Sjekk driver debatten i debattforum for å få tips til hvor du kan kjøpe bra og billig.

Olaf E. Roalkvam

over 22 år siden

Olaf E. Roalkvam

Hakke H.
Snakker du for din syke mor?
mvh
Olaf E. Roalkvam

Tobben

over 22 år siden

Tobben

Bestilte køller fra Pinamedowgolf idag, en "klone" av Callaway X-16 som jeg prøvde forrige uke. Det er moro med pakker som kommer i posten. I allefall golfpakker! Kjøpte også en putter og en $50.00 driver. Så får vi se. Noen som vet av kurrante bagger på nettet her i Norge?

Hakke H.

over 22 år siden

Hakke H.

Olaf "Pinemeadow" Roaldkvam